Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
PossumNZ skrev:Låter härligt! Hade han ett riktigt fräckt aimpoint på bössan kanske? Isåfall har jag skjutit med den och den går helt fantastiskt!
52excellent match skrev:Jepp. NU har jag bestämt mej.(tror jag !!! )
52excellent match skrev:Jepp. NU har jag bestämt mej.(tror jag !!! )
I DAG bär det iväg till Hurricane.
...
Förhoppningsvis blir detta en bra början på mitt NYA intresse o till på köpet så får jag träffa en massa trevliga människor som jag kan dela intresset med.
Ha de gott alla. Vi ses där ute i verkligheten.
PossumNZ skrev:Det var kul som vanligt! Det är förbannat vad tiden går fort bara!
Undrar hur länge jag klarar mig utan dyktub haha. Försökte pumpa Drozd flaskan och pumpen tog nästan fyr! Antingen blir det tub eller steroider så man orkar pumpa
Sven! Jag tittar hemskt gärna på dina rödpunktssikten och köper några av dig. Hojta till om du ska ut på söndag
52excellent match skrev:TACK Pellegrini. Det kliar som f:n i fingrarna NU men Tiden blir nog knapp på söndag men om jag hinner så blir det ett besök. Jag kanske i så fall till och med tar med mej Excellenten o testar hur den funkar!! Om den funkar!!
Nästa helg blir också tajt. Bröllop på lördag(dock inte mitt eget !!) o ev. "Ågren" på söndag. Fan tiden springer iväg....)
Brytpipa skrev:PossumNZ skrev:Det var kul som vanligt! Det är förbannat vad tiden går fort bara!
Undrar hur länge jag klarar mig utan dyktub haha. Försökte pumpa Drozd flaskan och pumpen tog nästan fyr! Antingen blir det tub eller steroider så man orkar pumpa
Sven! Jag tittar hemskt gärna på dina rödpunktssikten och köper några av dig. Hojta till om du ska ut på söndag
Possum angående rödpunkt sikte, jag har inte möjlighet att komma på söndag, men nästkommande söndag tar jag med prylarna.
PossumNZ skrev:Blir det ett gäng imorrn?
Pellegrini skrev:PossumNZ skrev:Blir det ett gäng imorrn?
Kommer du, -så blir vi iaf dubbelt så många....
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster