Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Visade sig att jag inte kan komma iväg imorrn, en del jobb kom i vägen men ni får ha det så mysigt!
päran skrev:Soda skrev:När beräknas första start va imorrn?
Eftersom jag har nattvecka behöver jag några timmar skönhetssömn innan jag förnedrar er....
Ha ha vinner du blir de kalsong ryck för segraren
börne skrev:En extra bild till Johanna... dagens rövbild![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Johanna skrev:börne skrev:En extra bild till Johanna... dagens rövbild![]()
Haha, det är trevligt att se vilken enorm inverkan jag har på detta forum!
![]()
![]()
börne skrev:Sista lördagen i Maj var idag & då var det såklart klubbtävling vilket ju är KUL![]()
Dagens snyggaste gubbar... om vi får säga det själv![]()
Nu sitter jag med en& njuter medan jag skrev detta, blir nog inte många knop gjorda ikväll känns det som.
Roggan skrev:Batistuta... Frågade Börne o Janned om BR tävling, dom sa att du kanske hade något på g? Men att du behövde hjälp o ordna det praktiska, jag ställer mer än gärna upp på att hjälpa till o ordna en BR klubb tävling:) hade varit skoj FT i all ära men BR kanske oxå hade varit skoj? Mvh Roggan
Soda skrev:Vi kanske skulle ha ett möte inom det närmsta för att disk. det som behövs göras?
päran skrev:Zorro o jag kommer inte på ett tag , har för mycket annat att göra , dock har vi mer bänkar som vi kan köra dit till tävlingen -ska kolla hur dom ser ut i veckan
Batistuta skrev:Soda skrev:Vi kanske skulle ha ett möte inom det närmsta för att disk. det som behövs göras?
Bra ide, nästa lördag?
Batistuta skrev:Vi skulle ha arbetsdag på fredag
börne skrev:Batistuta skrev:Vi skulle ha arbetsdag på fredag
Ok...![]()
När har detta bestämts!? Inget som nämnt så att jag har hört det, är tyvärr på annat då så för min del är det kört.
Batistuta skrev:börne skrev:Batistuta skrev:Vi skulle ha arbetsdag på fredag
Ok...![]()
När har detta bestämts!? Inget som nämnt så att jag har hört det, är tyvärr på annat då så för min del är det kört.
Du har fått det på mailen
Roggan skrev:Jag har inte fått nåt mail alls? Hade jag vetat det några dagar tidigar hade jag bokat in det:( jag o polaren drar till skogs på fredag morgon o kommer inte hem förräns på söndag em... Synd.. Jag som va sugen på o fixa till BR tävlingen... Men kan det inte vänta till nästa helg kanske? Har vi ett datum för tävlingen ännu? Mvh Roggan
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster