Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
52excellent match skrev:De låter hur skönt som helst. "Ny" bössa på G. Ska bli jäla intressant o kul.![]()
Om allt går i lås så jag Tar med den nästa söndag för jag behöver nog hjälp o goda råd med kikarmontaget ...![]()
Tog åt mej om tipset " Något annat så länge".........
pan skrev:52excellent match skrev:De låter hur skönt som helst. "Ny" bössa på G. Ska bli jäla intressant o kul.![]()
Om allt går i lås så jag Tar med den nästa söndag för jag behöver nog hjälp o goda råd med kikarmontaget ...![]()
Vad kul att du hittat hem igen
Johanna skrev:Å klokt färgval!
52excellent match skrev:De låter hur skönt som helst. "Ny" bössa på G. Ska bli jäla intressant o kul.![]()
börne skrev:Johanna skrev:Å klokt färgval!
Det var det första som slog mig
Johanna skrev:Åhå....du associerade inte till en dildo eller nåt nu?
Christian2014 skrev:52excellent match skrev:De låter hur skönt som helst. "Ny" bössa på G. Ska bli jäla intressant o kul.![]()
Nu blev man nyfiken! Är det en hemlis vilken bössa det troligen blir?
bjosse skrev:Jag tror att det är en Hatsan PCP
52excellent match skrev:Christian2014 skrev:52excellent match skrev:De låter hur skönt som helst. "Ny" bössa på G. Ska bli jäla intressant o kul.![]()
Nu blev man nyfiken! Är det en hemlis vilken bössa det troligen blir?
Det blir troligtvis en Feinwerkbau 601 med vänster kolv.....
bjosse skrev:Målet är inlåst i förrådet, så har du nyckel kommer du åt det. Inte annars
52excellent match skrev:Jag blev SÅÅÅÅ imponerad av Frank 69 tråden om dessa bössor och det fanns just en sådan på Blocket.![]()
Känns som det kan bli en kul bössa.Ska bli intressant och se vilket skjutavstånd som blir max med bibehållen precision....
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster