Ja idag blev det till att slita istället för att skjuta, men det måste göras det med.
Tog lite sporadiska bilder under dagen, kanske inte så skoj som skyttebilder, men slänger upp dom så ni ser att vi sköter oss. Vi vill ju att allt ska va tip top när ni kommer på vår hösttävling
Vallen rensas från en jäkla massa ogräs, att det kan växa så i grus
För att följa länken så måste du registera dig.Sigge63 bor ju i lägenhet... Det gör även jag & man får alltid se en massa konstiga maskiner när det är arbetsdag, han tyckte den här konstiga maskinen såg skoj ut & ville prova, vet inte om han fick igång den eller bara knuffade omkring den
För att följa länken så måste du registera dig.Hmmm... gräset är fortfarande högt.
För att följa länken så måste du registera dig.Golv sopas, skit rensas ut, även sånt AT44 ville spara, hoppsan
För att följa länken så måste du registera dig.Buskar klipps ner, jag rensade undan.
För att följa länken så måste du registera dig.poho visade upp sin senaste skapelse... du är grym
För att följa länken så måste du registera dig.MSG bjöd på fika.
För att följa länken så måste du registera dig.Jag & janned tog hand om huset, städades inne & hängrännor rensades.
För att följa länken så måste du registera dig.Ahh... Sigge fick nog igång den där maskinen trots allt
För att följa länken så måste du registera dig.Vallen ser nu väldigt prydlig ut.
För att följa länken så måste du registera dig.Ett förråd rensades helt & allt stoppades in & det blev återigen ordning & reda.
För att följa länken så måste du registera dig.Så va vi klara & käkade en lite senare lunch än vanligt.
För att följa länken så måste du registera dig.sen var vi några som gick en runda & rekade var banan ska va till den öppna klubbtävlingen den 25/10. Om allt blir som tänkt ska vi nog kunna bjuda er på en trevlig bana, hoppas att många kommer, alla ni som brukar dyka upp & även alla som vill prova på, ta chansen att testa på
FT då det är riktigt skoj & alla är välkomna
Länk till inbjudan...
viewtopic.php?f=60&t=13534Dagen avslutades med att Batistuta, jag & AT44 sköt lite, men vi va så möra att det kändes lönlöst att träna, ibland satt det & ibland missade man helt. Hade planer på att utvärdera min höjning av hamstern, men det får bli nästa helg då det inte gick att avgöra idag, det var ett lotteri om jag träffade eller inte efter dagens arbete.
Tänkte på det när jag körde hem att även om det mer eller mindre bara jobbades idag är det ju ett bevis på att man trivs ihop när det bara var glada miner & lika skoj som vanligt att vara där vilket ju är ett bra betyg på att man trivs i föreningen

Tack alla som hjälpte till... nu är vi värda en