Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
janned skrev:Batistuta skrev:börne skrev:Ska vi samlas kl 10:00 som vi brukar då det är månadstävling istället för 11:00?
10:00 jepp. Jag träffade janned på vår vanliga mötesplats inför helger
Jajamensan...hälsokostaffären
börne skrev:janned skrev:Batistuta skrev:börne skrev:Ska vi samlas kl 10:00 som vi brukar då det är månadstävling istället för 11:00?
10:00 jepp. Jag träffade janned på vår vanliga mötesplats inför helger
Jajamensan...hälsokostaffären
Blev lite rädd att det skulle va i en mörk gränd bara ni två eller nåt......
Butiken med Grön Skylt![]()
![]()
Soda skrev:Vad säger du Björne...kommer grillen startas imorrn?
Eller ska du fjolla dej med en sallad som sist?
börne skrev:Kommer du imorrn Sigge?
Leopold skrev:Såg att jag missade markera träff på sista målet knä men skit samma.
janned skrev:Fick av en ren händelse veta att man kunde hyra industrilokaler i en gammal industribyggnad i Mörrum!
Körde dit på vinst och förlust och fick prata med en trevlig engelsman som visade mig runt och det fanns lite och välja på, allt från 20m till kanske över 40 m långa! Han frågade vad jag skulle ha den till och tittade konstigt på mig när jag sa "airgun shooting"...ni svenskar är konstiga sa han och nämnde att han fått frågan från nån som skulle ha "indoor dog walking"....så jag va inte konstigast tyckte jag![]()
Så för att göra en lång historia kort....är detta nåt vi "airgun shooters"skulle kunna tänka oss att hyra nu under vintermånaderna och lägga ihop till hyran för dom som är intresserade! Beroende på storlek på lokalen så tänkte dom sig ca 1250 - 1500:-/mån! Jag tänker ju här typ "Indoor Field Target"...sätta upp fallmål och skjuta på, skjuta in bössan helt vindfritt osv. Lokalerna har ingen värme men belysning finns där!
Så vad säger ni...skulle detta kunna va nåt?
Nu gick jag dit som privatperson och inte som klubbmedlem just med tanke på att då kanske dom skulle ta mer i hyra...så detta va ju lite special special för mig eftersom det var bara skulle va några månader!
janned skrev:börne skrev:synd där inte var värme
Vart tog Vikingen vägen ?!
börne skrev:Va blir det imorrn? Inne, ute eller kanske båda delar.
Batistuta skrev:Årets viktigaste tävling
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster