Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Batistuta skrev:Årets viktigaste tävling
Njae... FT är roligast/viktigast![]()
I alla fall för mig
AT44? skrev:Det är alltid roligt att skjuta fem skott så tätt att man kan hänga en oskjuten diabol i hålet![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Batistuta skrev:Lite tisdagsskytte idag, sex gubbar och en ungdom. Jag sköt pistol och gevär på bägge stod det FWB. Min bästa 10 skotts pistoltavla blev det idag fast jag bara sköt två tavlor. Tyvärr sabbade Johan min lycka genom att slå den så klart.
I slutet hade vi lite inför tomtepangsövning. Johan vann även där med sin HW 55 men mackan imponerade med sin "nya" Walther SSP.
Min pistoltavla 9 i det svarta![]()
börne skrev:Skyttet kändes för egen del lite avslaget idag...
börne skrev:Skyttet kändes för egen del lite avslaget idag... desto roligare att snacka skit med skyttekompisarna![]()
Vi snackade lite om FT nästa helg ifall vädret håller sig i skinnet... Jag hoppas på bra väder för FT är sjukt mycket roligare än inomhusskyttet.
Tog lite bilder som vanligt men inget nytt direkt. Bjuder dock på Sigges nya "matchbössa"
Kommer dock inte ihåg vad den hette, men såg lite skoj ut med sitt lite speciella utseende.
börne skrev:Stämmer prognosen som är nu ser det rätt mörkt ut för FT... regn & blåsigt, inte så skoj kanske. Men vi får hoppas det ändrar sig, tänkte ju köra sista 10J FT skyttet... sen ska den skruvas upp till 16J, kan ju inte skjuta in den innan helgen så blir det FT så blir det i 10J även om jag inget hellre vill än skruva upp den![]()
Bara onsdag så hoppas det blir ändring på regn & blåst till lördag. Annars blir det inomhus för min del om någon med nyckel ska dit.
Batistuta skrev:börne skrev:Stämmer prognosen som är nu ser det rätt mörkt ut för FT... regn & blåsigt, inte så skoj kanske. Men vi får hoppas det ändrar sig, tänkte ju köra sista 10J FT skyttet... sen ska den skruvas upp till 16J, kan ju inte skjuta in den innan helgen så blir det FT så blir det i 10J även om jag inget hellre vill än skruva upp den![]()
Bara onsdag så hoppas det blir ändring på regn & blåst till lördag. Annars blir det inomhus för min del om någon med nyckel ska dit.
Klart du ska skruva upp den till 16 joul och ut och skjuta hela dagen, Vikingbörne![]()
Vi andra klenisar sitter inne och dricker glögg
Shot to thrill skrev:Kanske kan det bli FT.
Shot to thrill skrev:4 grader varmt och inget regn på lördag enl yr.no. Kanske kan det bli FT.
Batistuta skrev:Jag sitter inne. Hur lät det!
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster