Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Görgen skrev:Ja då var ännu en trevlig dag på banan avslutad
det var vår unge förmåga Victor. Han e duktig och har fått vta aty han ska kunna komma till erGörgen skrev:Ja då var ännu en trevlig dag på banan avslutad.
Blandat luft och 22lr på 50 meter. Kom bla en ung påg från klubbens inomhus skytte idag med sin far och provade på 50 meters 22lr diopter skytte. Och det gick riktigt bra, 157 poäng av 200 om jag inte minns fel.
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.
Och så kom 25 meters skyttarna upp till oss för lite snack och mat.
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.
Leopold skrev:Kul med yngre förmågor! Vi gamla skumögda gubbtjyvar får definitivt se upp har jag märkt...
Jag var på G idag men fick vända pga tekniska problem. Bätre lycka nästa gång hoppas det blir snart!
Sniperace skrev:Det var vår unge förmåga Victor. Han e duktig och har fått veta att han ska kunna komma till er
Jazz skrev:På söndag är det byggar dag på skjutbanan.
Frank69 skrev:För er som skall ta gevärs skyttekortet finns nu mer info här:
För att följa länken så måste du registera dig.
Jazz skrev:Jag tänkte ju ta K-Pist kortet samtidigt. Jag tycker att en Mp-5 pryder ju de flesta vapenskåp.![]()
päran skrev:Säker vapenhantering
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster