Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nitro skrev:Görgen skrev:Nitro skrev:Ja du Görgen är bössan lika schysst att panga med som den ser ut, så blir du oslagbar.
Den ser riktigt nice ut.
Det får du testa när vi träffas. Du och din grabb skulle ju skjuta en 25 skotts BR tavla mot varandra med den. Eller har han blivit för bra för dig.
Skam den som ger sig, men i BR så har jag problem.![]()
Stående är min enda chans.
Men självklart så är jag ju glad ändå.![]()
Han vill ju köpa en 510 TC i FAQ utförande och då kanske du också får se upp.![]()
Tackar för erbjudandet att testa din bössa, men det får bli nästa säsong
Görgen skrev:Var på banan med Jazz idag och sköt pistol och revolver. Det är en del snö på banan plus att det blåste till rätt bra ibland. Förutom Jazz och mig var det Bengt och besök från Norrland. Lite bilder från idag. Norrlänningen är han med bara armar.![]()
Görgen skrev:Var på banan med Jazz idag och sköt pistol och revolver. Det är en del snö på banan plus att det blåste till rätt bra ibland. Förutom Jazz och mig var det Bengt och besök från Norrland.
Lite bilder från idag. Norrlänningen är han med bara armar.![]()
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.
Ulf skrev:Görgen skrev:Var på banan med Jazz idag och sköt pistol och revolver. Det är en del snö på banan plus att det blåste till rätt bra ibland. Förutom Jazz och mig var det Bengt och besök från Norrland.
Lite bilder från idag. Norrlänningen är han med bara armar.![]()
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.
Är det killen med fräna skägget som är Pitebon ?
Om inte, så har den där mannen en lookalike i PPK
Nitro skrev:Gick bössan som den skulle då Görgen?
Vad har du för sikte på?
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst