Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
bjosse skrev:Det är dock lite knepigt att få till 80m på Björnstorp såvida jag inte missat något....
Sir ville skrev:På Söndag ska det vara runt 10 grader varmt.
Sir ville skrev:På Söndag ska det vara runt 10 grader varmt. Vem ska med till Björnhyddan ??
Bara7 skrev:Om vi skalar ner banan, så går det.
Kaliber .22 till .117 så blir banan vi behöver 42.5m lång.
Bra va?
bjosse skrev:Det är dock lite knepigt att få till 80m på Björnstorp såvida jag inte missat något....
pan skrev:Kallt och regnigt igår. Kallt och soligt idag![]()
En hel del skyttar idag, även banchefen dök upp. Han hade med ett perfekt flyttbart FT-mål. 3 stycken 40 mm med snöre för återställning. Fick testa först och det behövdes en mindre justering för att 3-an inte skulle falla av sig själv. Detta fixar han under veckan + målningen såklart![]()
Anmälde mig till Vårlaxen i Mörrum nu. Gött![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Sir ville skrev:snipersalley skrev:Låter himla trevligt.
Går och sneglar på min QB78 som skall få lite kärlek snart .Det blir ett avtryckarförbättringskit, rengöring och polering av alla kontaktytor samt en billig 4X32 glugg med AO Ingen värstingkanon, men duger gott på min nivå .... Jag och grabben var och tittade på banan i höstas och pratade med ett par grabbar som sköt cal 22lr och det verkade vara trevligt hos er. Så nu undrar jag om någon vet om man kan bli medlem , finns det någon man skall ringa eller så ? Fick info där men sedan kom en massa annat i vägen.
Ha det bra![]()
Mvh
Martin
Du får komma ut imorgon eller en annan gång så får du all info du behöver.
pan skrev:Någon hade tröttnat på sitt kikarsikte och lagt det på banvallen.
Nitro skrev:pan skrev:Någon hade tröttnat på sitt kikarsikte och lagt det på banvallen.
Bara för att göra Ville lycklig, så hade det nästan varit värt att lagt en Hatsanbössa på vallen.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst