Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
AT44? skrev:Hej.
En bild på Blackpowders nya diabol.
Tappar man den från stående så närmar den sig 10 joule.
Från vänster JSB exact, H&N match och![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Batistuta skrev:börne skrev:Har du fått med dig dina elever till tävlingen?
En blir det nog. Alex.
börne skrev:Finns alltid plats för skyttar
börne skrev:
janned körde en dansuppvisning![]()
Larzzon skrev:Tack för idag, alltid trevligt att träffa er!
börne
börne
börne
börne skrev:
Vill Bati & janned åka med mig tro? Ni bor ju relativt nära varandra så kan jag ju hämta hemma hos er så slipper ni ha bilarna stående på MSG.
Leopold skrev:Om det finns plats vill jag gärna haka på. Jag bor i Växjö. Pan vet jag ska upp också och vi brukar sammanstråla i Halmstad när vi åker till Onsala. Kanske kan man få ihop något smart? Vi får se vilka fler som ska dit söderifrån.
janned skrev:börne skrev:
Vill Bati & janned åka med mig tro? Ni bor ju relativt nära varandra så kan jag ju hämta hemma hos er så slipper ni ha bilarna stående på MSG.
Åker jättegärna i din snabba,fina, tvättade Volvo![]()
Leopold skrev:Tror jag, TheFoes och pan kan sy ihop en bra lösning via Halmstad så det blir nog bra att vi kör ihop och ni gör vad ni tycker blir bäst!
Leopold skrev:Pan har bokat där och jag försöker utverka permission... tror det kan gå igenom med litet visande av framfötter på hemmaplan denna helg med eftersatt underhåll på kåken
Leopold skrev:tror det kan gå igenom med litet visande av framfötter på hemmaplan denna helg med eftersatt underhåll på kåken
gubbe skrev:Leopold skrev:tror det kan gå igenom med litet visande av framfötter på hemmaplan denna helg med eftersatt underhåll på kåken
Jasså du jobbar så..
janned skrev:Desamma, se nu till att bli medlem i MSG
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster