Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:Fantastiskt Alfred att du har anmält ditt intresse!
Om du åker, så får du även en liten symbolisk summa som ett litet bidrag från föreningen.
Lite som hjälp till utgifter!
G.S skrev:Vilket datum är det i Tjeckien? Kan nån förklara mer vad för klasser och typ av tävlingar det handlar om?
Nitro skrev:Få se hur vi kan lösa det här med att låna bössa, tillstånd, licens osv. Men det får bli ett senare problem.
Nitro skrev:Jag fick precis bekräftat att både jag och grabben ska delta i EM skyttet.
Alfred i båda klasserna (och i laget), Jag i Lv klassen (och individuellt)
Daniel skrev:Nitro. önskar er all lycka.Glöm inte ta massa bilder, Om inte fokuseringen tar all tid
Knivsöder skrev:Daniel skrev:Nitro. önskar er all lycka.Glöm inte ta massa bilder, Om inte fokuseringen tar all tid
Jag tänkte åka dit (Central hotell är bokat) och heja på alla svenskarna (och skåningarna), då blir det lite bilder. Förhoppningsvis så kommer plåtarna sen upp här på forumet.
Jag hoppas också att det blir fler svenskar som åker dit och hejar än de två pilsnersugna som jag än så länge känner till
Daniel skrev:Nitro. önskar er all lycka.Glöm inte ta massa bilder, Om inte fokuseringen tar all tid
Nitro skrev:Jag fick precis bekräftat att både jag och grabben ska delta i EM skyttet.
Alfred i båda klasserna (och i laget)
Jag i Lv klassen (och individuellt)
Det känns riktigt roligt.
Att sen "Buggson" är snäll och låter oss låna hans bössor är ju grädde på moset.
Det var dock bråttom så vi löste problemet med att vi gick med i SLJSF (skytteklubben i Stockholm) för att kunna delta.
Silwer skrev:
EM innebär att man tror sig kunna bidra med nåt inte vara femte hjulet under kärran.
Dock ganska typiskt svenskt tänkande det, nä har man inte enligt någon nåt som håller nivå så stanna hemma.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster