Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Larzzon skrev:janned skrev:Desamma, se nu till att bli medlem i MSG
Ansökan skickad...
börne skrev:Nice... Kommer du nu på lördag?
börne skrev:Bara så du inte undrar & väntar på ett medlemskort eller liknande så har vi inget. Har du betalt så är det klart. Du tillhör nu MSG
börne skrev:Batistuta & jag hade tävling i att först träffa "sockerbiten" som är 15mm på 50 meter, han sittande i bänk med sin HW50 16J & jag sittande FT med min MPR 16J... jag vann![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Efteråt tyckte inte Bati att det var en kul tävling
börne skrev:Idag var jag & poho på Kristianstads pistolklubb för att visa vad FT är för nåt
börne skrev:Idag var jag & poho på Kristianstads pistolklubb för att visa vad FT är för nåt.
börne skrev:Hur är det tänkt nu på lördag?
Skulle bytas dörr till förrådet hörde jag, har inte sett nån info ang detta. Jag har noll koll på att byta dörrar & snickra så har liksom ingen susning ang tidsåtgång. Skulle jag själv byta dörr hade det nog tagit en hel dag skulle jag tro. janned sa att det inte tog så lång tid, men vad innebär inte så lång tid för er som är snickarkunniga![]()
Undrar därför att jag måste dra tidigt då jag ska till Simrishamn & hjälpa päronen med förtältet. Känns sådär att köra 10 mil & sen kanske bara hinna skjuta en timme. Samtidigt vill man ju testa så att allt fungerar inför Skepplanda. Eller så får det bli att sticka dit på söndag.
Batistuta skrev:Just det, en liten arbetsdag med dörrbyte.
börne skrev:Batistuta skrev:Just det, en liten arbetsdag med dörrbyte.
Skulle det göras annat än att byta dörr?
Batistuta skrev:Nej inte vad jag kommer ihåg men minnet är kort
börne skrev:Batistuta skrev:Nej inte vad jag kommer ihåg men minnet är kort
Ok... får se vad nån med minne skriver![]()
Finns det chans för i alla fall ett par timmars skytte innan 12:00 så man ser att allt lirar så kanske.
janned skrev:börne skrev:
Kör dit en runda imorrn & tränar lite.
Vanlig tid eller...?!
poho skrev:Trevlig dag hos kpk trots att de va lågt antal intresserade.
Hoppas att någon av de som var med o provade upptäckte hur skoj man kan ha med ett klent 4,5mm luftgevär
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster