Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Nån som ska till banan nu på lördag? Jag drar nog dit rätt tidigt för att börja att ställa in bössan.
Ska utvärdera JSB Exact Premium igen då det inte verkar som det ska blåsa så mycket, senast jag testade dom så gick det inte att säga varken bu eller bä då det stormade konstant, sen ska jag även ställa in klicken tänkte jag.
Batistuta skrev:Jag kommer![]()
sigge63 skrev:Jag kommer
Larzzon skrev:Jag är i Kroatien.Kommer tyvärr inte.
Larzzon skrev:Jag är i Kroatien.Kommer tyvärr inte.
börne skrev:Larzzon skrev:Jag är i Kroatien.Kommer tyvärr inte.
Kommer ju en ny lördag varje vecka så det finns fler chanser![]()
Låter nice med Kroatien... fast nu är det riktigt varmt & gott här hemma också
Batistuta skrev:Larzzon skrev:Jag är i Kroatien.Kommer tyvärr inte.
Där är min fru också, hälsa
Larzzon skrev:Batistuta skrev:Larzzon skrev:Jag är i Kroatien.Kommer tyvärr inte.
Är i Zadar nu, var i Split i början på veckan och åker till Plitvicesjöarna imorgon.
Har du en bild så jag vet hur hon ser ut?
Batistuta skrev:Larzzon skrev:Batistuta skrev:Larzzon skrev:Jag är i Kroatien.Kommer tyvärr inte.
Är i Zadar nu, var i Split i början på veckan och åker till Plitvicesjöarna imorgon.
Har du en bild så jag vet hur hon ser ut?
Sist jag såg henne på bild hade hon en svart keps på sig
börne skrev:Nu börjar jag bli nöjd med min rigg, den blev bara ännu porrigare med Rowan hamster, knappavtryck & blank höjdratt![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Tempen i skjuthallen kl 14:30 när jag drog.
För att följa länken så måste du registera dig.
På tisdag tar vi ett litet ryck vid 10 tiden med att klippa gräs & rensa lite i vallen om ni känner för att ställa upp.
Jag & janned snackade om kvällsskytte också på tisdag, så det kan bli en lååååååång dag på banan den dagen.
Batistuta skrev:Börne jag ska se om jag kan hitta något mer att blinga eller fixa med din bössa
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster