Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Patrik skrev:Vad fint ni har det
börne skrev:Patrik skrev:Vad fint ni har det
Ja... vi är bortskämda med en riktigt fin anläggning med 2 stora skjuthallar, en för luft/22lr 50 meter & från andra skjuthallen har vi möjlighet att skjuta upp till 300 meter. Stort område där vi kan lägga FT banor på. Fin klubbstuga med 10 m inomhusbana, kök, toa osv
börne skrev:Tänkte dra till MSG som vanligt imorrn, nån mer som ska dit?
Hoppas att det blir lite goare väder bara, ett jäkla blåsande idag, men SMHI säger 20° 3-7 m/s.
börne skrev:Hoppas att det blir lite goare väder bara, ett jäkla blåsande idag, men SMHI säger 20° 3-7 m/s.
janned skrev:Jag är på...jag kommer !!Ska vi se om vi kan va i skogen imorron kanske om det inte vuxit urskog....en liten övningsbana
Hoppas att det blir lite goare väder bara, ett jäkla blåsande idag, men SMHI säger 20° 3-7 m/s.
sigge63 skrev:börne skrev:Tänkte dra till MSG som vanligt imorrn, nån mer som ska dit?
jag med
Larzzon skrev:börne skrev:Tänkte dra till MSG som vanligt imorrn, nån mer som ska dit?
Japp!
börne skrev:Svikare![]()
Jag kör dit en runda, tror jag är där vid 14:00 - 14:30 typ. Sen kommer väl janned vid 16:00.
börne skrev:Sen kommer väl janned vid 16:00.
Larzzon skrev:börne skrev:Svikare![]()
Jag kör dit en runda, tror jag är där vid 14:00 - 14:30 typ. Sen kommer väl janned vid 16:00.
Blir det någon grillning?
börne skrev:Larzzon skrev:börne skrev:Svikare![]()
Kan vi göra... Man behöver ju middag.
janned skrev:börne skrev:Larzzon skrev:börne skrev:Svikare![]()
Kan vi göra... Man behöver ju middag.
Låter som en utmärkt ide´
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster