Hejsan allesammans !
Ni undrar väl om jag har gått under jorden eller flytt landet.... Men så är det inte. Mitt "nya" liv efter skillsmässan har visat sej vara laddat med allahanda aktiviter som man trodde att man glömt
Och det är ju kul.
Men som sagt,
tillbaka till verkligheten igen.
1. Skytte tilfällen - Jag ber att föreslå Lördagar 0930 (varannan?). Det är en bra tid kanske då några interssenter har svårt att kunna närvara på Söndagar. 2/6 till att börja med. Kom gärna med synpunkter och förslag.
2. Medlemskaps avgift - 250:- inbetalas till bankgiro nr. 5783-8724 vår kassör är tacksam om namnuppgifter och mailadress anges.
Skriv även vad din betalning avser tex.
FT-Luft eller "stödjande medlem"
Nästa år kommer avgiften att vara 100-.
3. Medlemskort - Vänligen skicka mej ett PM med er postadress så att jag kan skicka edert medlemskort. Detta är viktigt att ha med sej på skjutbanan alltid men särskilt om man befinner sig där själv (eller med vänner) och någon undrar (arrendatorn).
Givetvis gäller medlemskapet även för krut-skytte men tänk på att hålla rimliga tider för detta pga. ev. synpunkter från boende omkring skjutbanan.
4. Jägar förbundet - på inrådan av Frank och Päran kommer föreningen att ansluta sig till jägar förbundet som det ser ut nu. Har talat med Ordföranden som tyckte detta var en lysande ide'. Enligt dessa två eminenta herrar så stödjer Förbundet
FT-luft och detta kan vara viktigt i framtiden för medlemmar som avser att söka licens för +10
Joule. Samt att på så sätt få fler medlemmar (jägare) att kunna stödja verksamheten.
Jag kommer att kontakta JF angående detta.
Detta var allt för tillfället.
Vill tacka Er alla som är intresserade och som kom till det "öppna huset".
Lycka till med ditt inköp Parabola samt med kk. Håller tummarna.
Ska vi säga att "Kick-Off" är den 2 Juni ?
Ha de bra allesammans
- daskapitan
För att följa länken så måste du registera dig.
You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons.- Homer Simpson