Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jazz skrev:Vi kommer att ordna möjlighet att ta gevärs skyttekortet nu i höst i vittsjö skytteförening. samtidigt är det möjligt att ta K-pist kortet.
Detta är öppet för alla i hela sverige. Ni pluggar hemma och sedan har vi en riktig genomgång sedan skriver man. Allt på en dag. Kostnad 100Kr. Anmälning till mig på.
jazz@vskf.se
Frank69 skrev:i mitten på denna sidan kan du ladda ner utbildnings materialet i PDF filer:
För att följa länken så måste du registera dig.
Skall man ta skyttekort för gevär så behöver man dessa 2:
Grundutbildning:
Gevär:
IcemanCharlie skrev:Tack Frank!
Ja dom 2 sista pdf:erna hade jag nerladdat men blev lite dagvild när jag letade vidare. Såg bla säk:B mm mm men då fungerar det som sagt med "bara" dessa 2 pdf:er?
See You...
Frank69 skrev:Tänkte jag skulle skjuta lite på banan på lördag...
Är där ca kl 11.00 om allt stämmer.
Väl mött!
Leopold skrev:Jag tänker dra mig till Vittsjö jag med. En del grejer behöver hårdtestas bla och behöver litet input tror jag.
Don Tomaso skrev:Blir inget för mig i helgen, är i Bratislava fre-sön. med jobbet. Lär väl bli en och annan
Nitro skrev:Det börjar dra ihop sig för tenta på högskolan, så jag måste lägga de närmsta två helgerna på det tyvärr
Frank69 skrev:...
Tog lite bilder på skyttet och även en liten filmsnutt av de koncentrerade skyttarna...![]()
Jazz skrev:Har du övergett de däringa tyska skrammel lådorna nu?
IcemanCharlie skrev:Kom till Ängelholm och skjut vet ja' !!
Inte f@n ska fettet i bössan behöva torka in pga jägare ;-)
Jazz skrev:Jo då, Jag och Görgen, Sigge, Lunnahöja, Leopold. Nu stack jag vid halv ett tiden så det kan kommit någon efter det.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst