Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Finns det nycklar eller det måste tillverkas, vem ska man ta det med?
densvenske skrev:börne skrev:Finns det nycklar eller det måste tillverkas, vem ska man ta det med?
Kan tillverka en ge mig bara systemnr så löser vi det börne![]()
![]()
Batistuta skrev:densvenske skrev:börne skrev:Finns det nycklar eller det måste tillverkas, vem ska man ta det med?
Kan tillverka en ge mig bara systemnr så löser vi det börne![]()
![]()
Vi har ju en låssmed. Han gör så många nycklar vi vill ha "gratis"
börne skrev:Bara jag & Bati som ska skjuta imorrn... janned har inte svarat på mitt mess så vet inte om han ska dit. När ska du dit Bati? Kommer ju inte in om ingen med nyckel ska dit vid 10:30
börne skrev:janned skulle dit en stund så han är där vid 10:00. Ska snacka med Leif när jag träffar honom om nyckel för det är ju så varje helg nu att man undrar om nån ska dit. Rätt trist att köra fem mil & sen kanske inte komma in så därför man vill veta i förväg, fungerar ju när det är varmare men vem fan vill va ute i detta skitväder.
janned skrev:Kör strax mot Mörrum
Henno3 skrev:Det är så jäkla härligt att se bilder från era helgskjutningar! Vilken abstinens man får! Själv var jag och en kollega ute i tisdags, i -14 o lite dragit. Man frös både röven o fingrarna av sig och det blev inte många skott mot de nyinköpta xxl-kråkorna innan vi gick in och tog oss en semla. Man skulle bott närmare Mörrum!!!!
densvenske skrev:kan säga att jag är riktigt glad över att jag hittade till Mörrums skyttegille!![]()
janned skrev:Jaha då va de Lördag imorron igen.....jag kommer
janned skrev:Jaha då va de Lördag imorron igen.....jag kommer
börne skrev:Kommer... Gärna ute om vädret tillåter, men skulle det inte blåsa som fan? Har inte kollat vädret nu ioförsig.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster