Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Henke 68 skrev:Det är väl frågan om vad din bössa gillar. Men tar vi 10 bössor ur högen och skjuter grupper på 10 skott var med både AE och Nr2 så är jag mer än övertygad om att 2an skjuter vaxet av AE , 8 av 10 ggr. Men det är väl som med luftvapen och hänger på vad just din pipa föredrar. En del av mysteriet kring luftvapen och kantantändare.
Henke 68 skrev:Det är väl frågan om vad din bössa gillar. Men tar vi 10 bössor ur högen och skjuter grupper på 10 skott var med både AE och Nr2 så är jag mer än övertygad om att 2an skjuter vaxet av AE , 8 av 10 ggr. Men det är väl som med luftvapen och hänger på vad just din pipa föredrar. En del av mysteriet kring luftvapen och kantantändare.
Jazz skrev:Ingen av klubbens eller mina vapen går bra med Norma 2. Mest funderade på om vi kan printa tavlorna från 10m banan.
Beangan skrev:Går att koppla skrivare till datorn som är kopplat till systemet, om ni nu har en för dom där tavlorna går ju köra utan.
Jazz skrev:När det är riktigt skit väder så funkar inte luft och då kan man ta till 22Lr.![]()
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst