Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Sponsring är ju aldrig fel![]()
Har även frågat min arbetsgivare då jag vet han stöttar föreningar, dock var hans raka svar att han bara sponsrar i Östra Göinge kommun där min arbetsgivare befinner sig vilket man får respektera.
janned skrev:Gjorde förresten färdigt ett automål till ikväll som jag pysslat med i veckan![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Jag & Janne har precis haft ett snack så vi kommer va ute idag, blir det för kallt så får man gå in & värma tassarna
densvenske skrev:börne skrev:Jag & Janne har precis haft ett snack så vi kommer va ute idag, blir det för kallt så får man gå in & värma tassarna
Kanot! Långkalsonger och mössa i dag då!:-)
börne skrev:Lite fler bilder från dagen... kul att va ute igen, men dagen bjöd på många problem, bössan träffade inte alls var den skulle osv. Var nån sjukt skum vind som inte kändes men den fanns där som jag inte blev klok på. Får bli att skjuta in en annan gång.
poho skrev:Va ute i garaget och sköt två tomtepang serier.
De fick räcka med dessa två eftersom jag blev nöjd med resultaten.![]()
Första 88p andra 91p båda skjutna på samma tavla.
Bild se nedan.
päran skrev:Fint att ni är igångblir det vettigt väder i slutet av månaden kan vi kanske ha månadstävling
Batistuta skrev:poho skrev:Va ute i garaget och sköt två tomtepang serier.
De fick räcka med dessa två eftersom jag blev nöjd med resultaten.![]()
Första 88p andra 91p båda skjutna på samma tavla.
Bild se nedan.
Sköt du med 50 x förstoring också. Bra skjutet
börne skrev:Lägger ut en påminnelse om att det är årsmöte i morgon 9/2 klockan 18:00
Själv kan jag bli något sen då jag har en bit att åka.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster