Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:densvenske skrev:börne skrev:Det är vinden jag hänger upp mig på... 16 m/s i byarna
Dra mig bakom en pinna vagn! De missade jag!
Bättre & dra dig bak Volvon & släppa loss alla ursinniga hk... Då blir det åka av
Batistuta skrev:börne skrev:densvenske skrev:börne skrev:Det är vinden jag hänger upp mig på... 16 m/s i byarna
Dra mig bakom en pinna vagn! De missade jag!
Bättre & dra dig bak Volvon & släppa loss alla ursinniga hk... Då blir det åka av
Vi får nog ta min Volvo då. Börnes är ju som vi vet inte direkt något kraftpaket![]()
janned skrev:vilka blir vi imorron då
börne skrev:janned skrev:vilka blir vi imorron då
Jag kommer.
Får väl se på vilket humör man är på bara. Var inget skoj besök på hud idag, Har troligtvis nån ovanlig hudsjukdom som heter "nåt omöjligt att komma ihåg eller uttala"... Jobbigt att inte veta eller veta riktigt vad det innebär om det skulle va det dom trodde då dom ju inte säger ett skit nu innan jag blir kallad igen om en månad när alla prover är klara. Men dom ska/får väl inte då dom måste veta annars kan det ju bli helt galet.
Känner mig litejust nu.
Johanna skrev:Det är så kul med skytte-reportagen!
Ni verkar ha så trevligt men jag håller med om att grillen är ynklig...
Här ligger snön djup....
Hoppas ni kommer på Nitros fest.
Skulle vara kul att träffa er alla!
![]()
![]()
Markus skrev:En Remington NMA 1864 enligt säljaren:p men det kan du nog bättre än mig!:)
Markus skrev:En Remington NMA 1864 enligt säljaren:p men det kan du nog bättre än mig!:)
Markus skrev:Får kolla upp det nästa gång dom ska röntga svetsfogarna på firman:)
Ni har så rätt:) blev 20skott idag på 50m, den häftigaste känslan jag någon upplevt!:) dock med snäll laddning:p
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster