Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nitro skrev:Håller fortfarande på att bygga nytt badrum, så för min del är det inte aktuellt att komma även om det skulle varit skoj.
börne skrev:Nitro skrev:Håller fortfarande på att bygga nytt badrum, så för min del är det inte aktuellt att komma även om det skulle varit skoj.
Du får försöka hitta tid den 26:e då det blir månadstävling om det inte är ohyggligt trist skitväder, vet att det är påsk, men några timmar på förmiddagen kan väl dom flesta hålla sig ifrån äggmålande & annat trams
börne skrev:Nitro skrev:Håller fortfarande på att bygga nytt badrum, så för min del är det inte aktuellt att komma även om det skulle varit skoj.
Du får försöka hitta tid den 26:e då det blir månadstävling om det inte är ohyggligt trist skitväder, vet att det är påsk, men några timmar på förmiddagen kan väl dom flesta hålla sig ifrån äggmålande & annat trams
densvenske skrev:är det inte bättre men söndag eller måndag börni???
börne skrev:. jag har en skyttejacka på mig
gubbe skrev:börne skrev:. jag har en skyttejacka på mig
Överlöpare.
börne skrev:Som sagt, får se hur det blir, jag får ju panik när jag tar den på mig,
Batistuta skrev: Ingen vidare lycka med träffbilderna.
börne skrev: det suger ju getpung så tråkigt det är
gubbe skrev:Batistuta skrev: Ingen vidare lycka med träffbilderna.
Var ligger din "nöjd" nivå?
börne skrev:Fattar inte hur du pallar stå där både lördag & tisdag & BARA skjuta på tavla efter tavla efter tavla... det suger ju getpung så tråkigt det är![]()
Hoppas detta stämmer... då blir det ute & skjuta på roliga saker som snurrar & ramlar![]()
börne skrev:Hoppas detta stämmer... då blir det ute & skjuta på roliga saker som snurrar & ramlar![]()
gubbe skrev:Det säger du bara för att du aldrig träffar tavlan.
börne skrev:Larzzon blir väl visserligen lite ledsen![]()
börne skrev:Snygg avatar
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster