Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Har man ont i ryggen & bara skjuter för det är skoj utan regler så kan en stolpe vara till hjälp![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Leopold skrev:Så kan det bli ibland när det är påsk
börne skrev:Leopold skrev:Så kan det bli ibland när det är påsk
Jo... vi visste ju att det kanske inte var en bra dag för stor uppslutning, men kunde man så kunde man
börne skrev:Ska du dit imorrn söndag? Jag & Janne drar nog dit på måndag, fick för mig att det var då du också sa!?
densvenske skrev:börne skrev:Ska du dit imorrn söndag? Jag & Janne drar nog dit på måndag, fick för mig att det var då du också sa!?
Ja måndag redig träning i morgon blir de bara lite på gården med flickan min
börne skrev:Ser ut att bli lika najs väder som helgen varit hittills imorgon. Jag kommer va på plats vid 9:30-10:00 skulle jag tro. Givetvis för FT träning!! Inomhusskyttet är inget för mig när det är vår![]()
Antar att ni dyker upp ungefär samma tid Hampus & Janne?
janned skrev:Skogen? Spinners? Automål?
Batistuta skrev:Påskpangen imorgon, jag hoppas många medlemmar ställer upp för avslutningen av inomhussäsongen.
Larzzon skrev:Batistuta skrev:Påskpangen imorgon, jag hoppas många medlemmar ställer upp för avslutningen av inomhussäsongen.
Är det någon starttid bestämd?
Batistuta skrev:Påskpangen imorgon, jag hoppas många medlemmar ställer upp för avslutningen av inomhussäsongen.
Batistuta skrev:Larzzon skrev:Batistuta skrev:Påskpangen imorgon, jag hoppas många medlemmar ställer upp för avslutningen av inomhussäsongen.
Vi börjar 10:00 välkomna alla medlemmar.
Batistuta skrev:Batistuta skrev:Larzzon skrev:Batistuta skrev:Påskpangen imorgon, jag hoppas många medlemmar ställer upp för avslutningen av inomhussäsongen.
Vi börjar 10:00 välkomna alla medlemmar.
Ok snart dags![]()
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster