Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Plockar med mig 16 vindflaggor av enklare modell, tänkte det kan vara ett bra tillfälle att utvärdera om och framför allt hur konceptet behöver utvecklas.
Tänker jag tillbaka på alla träningstillfällen jag varit med om i Vittsjö såväl som på andra ställen så slår det mig som ett klubbslag att vindflaggor typiskt lyst med sin frånvaro både i FT-träning och 50m-plinking/träning. I bästa fall har man haft en framme vid målet.
janned skrev:Tack för en trevlig dag på banan och i skogen...vilket kalasområde ni har alltså för banläggning !!
Don Tomaso skrev:Tackar också alla för idag. Visste heller inte att det dolde sig sådana möjligheter runt skjutvallen.
Leopold skrev:Nyss hemkommen, TheFoes & jag ville inte åka hem... kanondag och tack alla! Ja jösses vilken fin FT-bana. Hade ingen aning om vilken trolskt John Bauersk skogsmiljö med sjöar och spångar som dolde sig bakom de ordinarie skjutbanorna! Ska bara pilla i ordning litet mer foton, återkommer.
gubbe skrev:Fast OK då, du får ett tack här också.
TheFoes skrev:Stående skytte i slutet var mycket trevligt!
Leopold skrev:TheFoes skrev:Stående skytte i slutet var mycket trevligt!
Haha... ja du går inte av för hackor! Fällde 50m-kaninen stup i ett stående i den vinden med din AA TX200... jäklar vad säkertDu blir skitfarlig i FT bara att konstatera.
TheFoes skrev:Går det inte att få dispans och använda Janned*s kanin på alla stationer ?
börne skrev:TheFoes skrev:Går det inte att få dispans och använda Janned*s kanin på alla stationer ?
Fan va snopet alltså, jag var så jävla lycklig för en stund, tog den ju pisslätt i knästående gång på gång
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster