Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jazz skrev:Skulle tro vi är vid banan 12,30-13,00. Men vi har inte så mycket att gå igenom. Meningen är att vår avd inom skyttet blir officiellt i morgon.
Frank69 skrev:Är allt var klart åkte vi till skjutbanan för att skjuta skiten ur alla målen...
Blev en halvtimmas avbrott för korvgrillning...
Hela dagen hade vi solsken...
Frank69 skrev:Det kommer...
Mr Davidson skrev:Gött mos... ställa klockan på ringning vid 0200 inatt, så man kan få sitta alldeles still själv vid min dator med tre fingrar Irish utan att bli anklagad för asocialt beteende och insupa alla fotobevis på en dag i liderlighet och hänförelse över vapnens mörka makt över mannen... *hehehe*
I övrigt märker man inte av min sjukdom utan för det mesta passerar jag som fullkomligt normal och frisk, så gott det går med bandana. Dom som till äventyrs märkt nåt har hittills inte hunnit undan för att kunna berätta...
Frank69 skrev:Får passa på att tacka alla medlemmar för ännu en lyckad dag!
Jazz hade lagt ett bra jobb på att skriva en sammanställning på alla punkter som skulle diskuteras med styrelsen.
Så vi hade ett par timmars ventilerade av de olika ämnena.
Är allt var klart åkte vi till skjutbanan för att skjuta skiten ur alla målen...
Blev en halvtimmas avbrott för korvgrillning...
Hela dagen hade vi solsken...
Beangan skrev:Bilder kommer om en stund, blev nog bara någon enstaka men frank finns med, och dom nya bänkarna som Päran gjort.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst