På semester i Skåne!
Då är det självklart att besöka Mörrum och skyttet där!
På väg till skyttet träffade jag Kaj igen!
Honom hade jag inte sett sedan förra sommaren!
För att följa länken så måste du registera dig.Vädret var fint!
Soligt och 9 grader varmt!
Vinden återkommer jag till....
För att följa länken så måste du registera dig.Det var dags för månadstävling i
FT så vi bar ut fallmål för en liten bana!
börne och janned fixar!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Olika sätt att värma upp inför tävling:
Vila sig i form (börne) eller skjuta på tavlor (AT44?)!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.börne påstod tidigare att det är skillnad på Norrbotten och Skåne, löven finns visst kvar på träden i Skåne....
Jovisst!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Ok, det FANNS kvar vackra löv i gul-röda färger i många träd!
För att följa länken så måste du registera dig.Sölve och börne på ljugarbänken!
För att följa länken så måste du registera dig. janned med två av sina laster!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Inskjutning på tävlingsbanan!
Tillåtet idag!
börne:
Observera vindvimpeln på bild 3....det var hemska vindar idag!
Kallare än hemma!
Jag lovar!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.janned:
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.AT44?:
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Min stol!
Pressläktaren!
För att följa länken så måste du registera dig.Det var KALLT!
För att följa länken så måste du registera dig.Batistuta:
För att följa länken så måste du registera dig.Efter att ha varit ute i blåsten ett tag kom känslan av att fingrarna försvann!
Det bestämdes att det räckte med att övningsskjuta, ingen tävling!
Grillen tändes!
börne med koll på kol!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Det skrattades åt att jag, den härdade Norrbottniskan, värmde händerna över grillen....
För att följa länken så måste du registera dig....men röven värmde jag då inte!!!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Det grillades korvar av olika slag!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Sölve hade med sig en mycket otäck korv, Ernst-korven!
För att följa länken så måste du registera dig.Den visade sig vara väldigt lätt att grilla lite väl mycket....
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Mycket surr, som vanligt på skytteträffar!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Litre vackra bilder från Skånenaturen!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Underliga formationer i träden....vet inte vad jag tycker att de liknar....eller, JO, det vet jag!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Jag gick in i skyttestugan för att värma mig lite!
Där pangade poho och Batistuta lite luftpistol!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Blommor bakom gardiner!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.En sista bild på AT44? med kanon!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.En härlig, KALL, trevlig och rolig dag i Mörrum!
Jag känner mig mycket välkommen bland dessa goa......karlar!
Puss på er alla!
Fick sedan veta att BoGunnar skällt sitt första ståndskall på älg idag!
1,5 h!
För att följa länken så måste du registera dig.