Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
daskapitan skrev:Oavsett detta kommer mötet att ske den 17:de Januari 2013 klockan 1900 i Tåstarps byskola.
Alla medlemmar önskas välkomna och det är bra om många (alla...) kan närvara för att lägga upp strategin för utomhus skyttet i det kommande året.
Dudda skrev:Ändrade omständigheter för mig kommer innebära att jag får svårt att närvara så ofta i framtiden. Har flyttat söderut till Malmö i väntan på utlandsflytt:/
Dudda skrev:Ändrade omständigheter för mig kommer innebära att jag får svårt att närvara så ofta i framtiden. Har flyttat söderut till Malmö i väntan på utlandsflytt:/
daskapitan skrev:Oavsett detta kommer mötet att ske den 17:de Januari 2013 klockan 1900 i Tåstarps byskola.
daskapitan skrev:Ursäkta Frank...
Ja de e helt rätt, årsavgivten är lägre i år. Jag pratade med Anders ( ordf.) och han säger att han ska skicka ut info till alla medlemmar.
parabola skrev:Dudda skrev:Ändrade omständigheter för mig kommer innebära att jag får svårt att närvara så ofta i framtiden. Har flyttat söderut till Malmö i väntan på utlandsflytt:/
Mycket tråkigt
Vi resterande håller fortet tills du återvänder!
Frank69 skrev:Dudda skrev:Ändrade omständigheter för mig kommer innebära att jag får svårt att närvara så ofta i framtiden. Har flyttat söderut till Malmö i väntan på utlandsflytt:/
Det var ju en stor förlust för den Skånska västkusten!![]()
Hoppas att vi kan träffas lite då o då, när möjlighet finns!
Önskar dig förståss lycka till med de stora planerna.![]()
daskapitan skrev:Ursäkta Frank...
Ja de e helt rätt, årsavgivten är lägre i år. Jag pratade med Anders ( ordf.) och han säger att han ska skicka ut info till alla medlemmar.
Dudda - Tack för allt och hoppas att du får möjlighet att titta upp till banan när du kommer hem nångång för att hälsa på. Lycka till med flytten.
Ha de bra allesammans
daskapitan
Frank69 skrev:daskapitan skrev:Ursäkta Frank...
Det e lugnt...
Fick brevet idag, så man tackar o bockar...
offire skrev:Jo då det brevet fick jag oxå härom dagen
100kr för nästa år och vill man bli skyttepaviljongs vän så får man lägga ytterliggare 50kr
så bränn nu inte alla julklapps pengarna
offire skrev:Jo då det brevet fick jag oxå härom dagen
100kr för nästa år och vill man bli skyttepaviljongs vän så får man lägga ytterliggare 50kr
så bränn nu inte alla julklapps pengarna
offire skrev:Tänker sticka upp imorgon(lör) det ska ju bli vindstilla så då får man passa på
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster