Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Blackpowder skrev:Någon som har en kronograf som funkar inomhus och kan ta med den på måndag kväll?
Tänkte testa mitt ombyggda fwb C60
Larzzon skrev:Blackpowder skrev:Någon som har en kronograf som funkar inomhus och kan ta med den på måndag kväll?
Tänkte testa mitt ombyggda fwb C60
Det fixar vi!
börne skrev:Ska bli fint väder & sämre på söndag, jag kör ett pass MTB i Bockeboda imorrn!
Gäller att passa på & extra skoj nu när man precis kommit igång. Blir ju inga automål på banan heller ju![]()
![]()
Ses förhoppningsvis nästa helg, ta lite bilder så gubbe blir glad
densvenske skrev:börne skrev:Ska bli fint väder & sämre på söndag, jag kör ett pass MTB i Bockeboda imorrn!
Gäller att passa på & extra skoj nu när man precis kommit igång. Blir ju inga automål på banan heller ju![]()
![]()
Stannar med hemma då när de blir så dålig uppslutning
janned skrev:densvenske skrev:börne skrev:Ska bli fint väder & sämre på söndag, jag kör ett pass MTB i Bockeboda imorrn!
![]()
Stannar med hemma då när de blir så dålig uppslutning
Men jag och börne är ju inte hela klubben....de kanske kommer andra också
densvenske skrev:Haha Iof men har med lite och stå i ;-)
Batistuta skrev:Börne bangade![]()
börne skrev:Batistuta skrev:Börne bangade![]()
En stackars veckopaus får man väl ta![]()
Kul att det kom mycket folk, har ju varit så dom senaste veckorna
Vi får kanske fixa en till grill eller en större nu till våren om det fortsätter så här? Den större klotgrillen vi har är väl bortom all räddning
Batistuta skrev:Det var en del folk på träningen idag fast att Janne o Börne bangade![]()
Batistuta skrev:börne skrev:Batistuta skrev:Börne bangade![]()
En stackars veckopaus får man väl ta![]()
Kul att det kom mycket folk, har ju varit så dom senaste veckorna
Vi får kanske fixa en till grill eller en större nu till våren om det fortsätter så här? Den större klotgrillen vi har är väl bortom all räddning
Pratade inte Magnus om något på årsmötet om det?
densvenske skrev:Kommer tisdag! Offerten på nytt lås är klar. Dock behöver jag lite hjälp med licens sökande! Dock inte på luft...
Leopold skrev:densvenske skrev:Kommer tisdag! Offerten på nytt lås är klar. Dock behöver jag lite hjälp med licens sökande! Dock inte på luft...
Vafalls?
densvenske skrev:Leopold skrev:densvenske skrev:... Dock behöver jag lite hjälp med licens sökande! Dock inte på luft...
Vafalls?
Vilket av de Leo?
Leopold skrev:densvenske skrev:... Dock behöver jag lite hjälp med licens sökande! Dock inte på luft...
Vafalls?
Leopold skrev:Understruket ovan...
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster