Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Leopold skrev:Understruket ovan...
Inte bara jag som hugger direkt... skickade PM till honom direkt
Bara du inte lämnar luftträsket nu Hampus bara för att jag & Janne "svek" dig idag
Leopold skrev:Skoja bara... även jag är litet "otrogen" ibland med licenserna, skjuter ju både - ock. Allt som är kul ska man pyssla med och avstå från övrigt.
börne skrev:Fin bössa Hampus... Ska bli kul att prova![]()
22 WMR får inte skjutas på 50 meters banan, men den är väl så pass kraftig att det är 100 meter som gäller? Har för mig det var det jag sköt med pärans... om det var samma så var det riktigt skoj på 100 meter!
börne skrev:Rätt stor skillnad på dom båda!
börne skrev:Hade du tänkt ha den till 50 meters så är det ju rätt kört, står ju klart & tydligt luft & 22lr samt svartkrut på den banan!
Men med tanke på priset du skulle ge för bössan så hade jag tagit den, är ju kul att panga lite på andra banan då & då
elofen skrev:Victor
börne skrev:elofen skrev:Victor
Fan... du borde ju kalla dig Bonnen så vi vet vem det är, tur du skrev Victor
elofen skrev:Hampus, .22WMR funkar ypperligt hela vägen upp på 150meter utan större beskymmer! ^^
Victor
elofen skrev:Apropå grill, är det inte nån som vet var det ligger nåt cement rör? hade ju kunnat vara nåt? Eller kanske bara är jag
janned skrev:Gjorde iordning den gamle grillen lite som stått ute sen 2014 full med gammal blöt kol för vi behöver ju större grillyta.
Den var lite "kexig" i botten om man säger så![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Men med lite plåtbitar och en tjockare folie i botten ska den nog klara några korvar till....tills vi skaffar nåt annat![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Gallret gick att få hyfsat rent från rost, resten bränner vi av
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster