Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
elofen skrev:Nån Hightensile Polyurethan borde funka väl Leopold, med tanke på hur mycket det pallar som bussningar
elofen skrev:Vilka ska till klubben imorgon?
elofen skrev:Tävla som du tränar o träna som du tävlar! ;-)
börne skrev:elofen skrev:Tävla som du tränar o träna som du tävlar! ;-)
Jo jag brukar alltid skjuta... Men sitta ute i regn det gör jag inte frivilligt, jag tränar/skjuter för det är kul (regn är inte kul) inte för att det finns tävlingar. På tävling finns det tyvärr inget att göra nåt åt vädret.
janned skrev:börne skrev:elofen skrev:Tävla som du tränar o träna som du tävlar! ;-)
Jo jag brukar alltid skjuta... Men sitta ute i regn det gör jag inte frivilligt, jag tränar/skjuter för det är kul (regn är inte kul) inte för att det finns tävlingar. På tävling finns det tyvärr inget att göra nåt åt vädret.
Precis, tar inte ut en rigg för nära 30 papp i regn i onödan, tävling är en helt annan sak, då har man inget val
elofen skrev:janned skrev:börne skrev:elofen skrev:Tävla som du tränar o träna som du tävlar! ;-)
Precis, tar inte ut en rigg för nära 30 papp i regn i onödan, tävling är en helt annan sak, då har man inget val
Nja, 30 papp är kanske inte så populärt^^ rätt glad att jag håller mig till mina bössor, inget jag är rädd för att ta ut i oväder, det ska dom fan palla!
Batistuta skrev:Basic Rifletävling på 50 m banan.
börne skrev:Batistuta skrev:Basic Rifletävling på 50 m banan.
Hur blir det med det nu... är det vanligt skytte från kl 11, tänker då på luftskyttet?
Jag har inte fått någon info alls om detta, borde inte det ut på hemsidan & i ett mail att dom ska testa detta så folk får reda på det? Eller det är bara ett fåtal från MSG för att testa hur det ska genomföras?
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster