Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Rudolf91 skrev:Du är en vis man ...
Nja. Smålänning
Rudolf91 skrev:Vårlaxen är ju snart här och det skulle ju vara bra att få till lite skjutning innan det är dags
Rudolf91 skrev:Å detta blir min första tävling så jag vill ju inte genera mig fullständigt
gubbe skrev:Rudolf91 skrev:Å detta blir min första tävling så jag vill ju inte genera mig fullständigt
Om det är poängen du tänker på så glöm det. Alla tycker bara det är skoj varje gång en ny skytt tar sig mod och dyker upp på en tävling.
Jag är säker på att du kommer förstå vad jag menar efteråt.
Rudolf91 skrev:så jag gör det för att skjutning är kul + att träffa kompisar.
börne skrev:Rudolf91 skrev:så jag gör det för att skjutning är kul + att träffa kompisar.
![]()
Känner själv att det inte alls blir tränat så som man borde just nu för att hänga med, senaste tiden knappt nånting men det är ju kul ändå
Tyvärr inte tid imorrn heller, kanske drar dit på sönd beroende på vädret!
Rudolf91 skrev:Å detta blir min första tävling så jag vill ju inte genera mig fullständigtMen man kan ju alltid trösta sig med grillningen efteråt
elofen skrev:Janne, jag kan på lördag! 8.00?
dano_swe skrev:Snygg profilbild janned!![]()
Sorry för off topic ...
dano_swe skrev:Han ser lagom grillad ut i ansiktet.
börne skrev:Lyckades bli klar två dagar innan jag trodde med ett jobb så kunde ta fritt hela fredagen, hur dags ska vi ses?
janned skrev:börne skrev:Lyckades bli klar två dagar innan jag trodde med ett jobb så kunde ta fritt hela fredagen, hur dags ska vi ses?
Jag kör nog dit typ vid 8.00 eller nåt...men kom du när du vaknat bara![]()
Tror det är bara du och jag på fm..?!
Batistuta skrev:janned skrev:börne skrev:Lyckades bli klar två dagar innan jag trodde med ett jobb så kunde ta fritt hela fredagen, hur dags ska vi ses?
Jag kör nog dit typ vid 8.00 eller nåt...men kom du när du vaknat bara![]()
Tror det är bara du och jag på fm..?!
Jag ska försöka komma men det blir nog inte förrän vid 10:00
janned skrev:men kom du när du vaknat bara![]()
börne skrev:janned skrev:men kom du när du vaknat bara![]()
Haha... vågar du säga så![]()
Jag ska försöka va där ungefär vid 8:00, får väl gå upp som vanlig arbetsdag![]()
Har vi kol/tändvätska till korven på lördag?
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster