Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Tur man har en AppleTV & där finns RedbullTV vilket räddar många timmars tristess!
Leopold skrev:Även jag tycker jag verkar frisk så jag dyker upp jag med som det ser ut idag.
Röjsågen och motorsågen har jag hos svärmor för tillfället, behövs dessa eller räcker det med Larzzons röjare? Har en trådtrimmer för litet småpiffande jag kan ta med inkl litet lämplig handverktyg för att rensa upp banorna.
Larzzon skrev:Leopold skrev:Även jag tycker jag verkar frisk så jag dyker upp jag med som det ser ut idag.
Röjsågen och motorsågen har jag hos svärmor för tillfället, behövs dessa eller räcker det med Larzzons röjare? Har en trådtrimmer för litet småpiffande jag kan ta med inkl litet lämplig handverktyg för att rensa upp banorna.
Det är nog lika bra du tar med Husqvarnan i fall min förkylning blir värre...
Larzzon skrev:börne skrev:Tur man har en AppleTV & där finns RedbullTV vilket räddar många timmars tristess!
Läste RedbullTV som Redbull & vodka först...
Leopold skrev:Larzzon skrev:Leopold skrev:Även jag tycker jag verkar frisk så jag dyker upp jag med som det ser ut idag.
Ok, inga problem. Behövs motorsågande?
Larzzon skrev:ifall min förkylning blir värre...
Leopold skrev:Larzzon skrev:Leopold skrev:Även jag tycker jag verkar frisk så jag dyker upp jag med som det ser ut idag.
Ok, inga problem. Behövs motorsågande?
börne skrev:Larzzon skrev:ifall min förkylning blir värre...
Fan du också... vetifan om den där Forshaga luften var så bra
Kapten Kamin skrev:börne skrev:Larzzon skrev:ifall min förkylning blir värre...
Forshagaluften härdar..
Kapten Kamin skrev:börne skrev:Larzzon skrev:ifall min förkylning blir värre...
Forshagaluften härdar..
börne skrev:Dessutom shoppat ett par träningsbyxor helt nykter också
Larzzon skrev:börne skrev:Dessutom shoppat ett par träningsbyxor helt nykter också
Mankini?
Leopold skrev:Men tills på lördag, hör med banplaneringschefen hur banorna ska ligga så fixar vi det. Lika bra att plocka med sågen också man vet aldrig.
börne skrev:Larzzon skrev:börne skrev:Dessutom shoppat ett par träningsbyxor helt nykter också
Mankini?
Nope... gör inte såna "felköp" som du![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Inför höstens MTB turer i kylan! Är väl egentligen löparbrallor men smalnar av så fungerar bra på cykeln! Vägrar tights![]()
Har jackan i samma serie som är kanon... För att följa länken så måste du registera dig.
Dobsom är Svenskt & rätt okänt tror jag men satan vilken kvalitet, prisvärda plagg för vad man får om man jämför med andra märken!
börne skrev:Brukar ju mer vara att vi går en runda & kommer fram till var det ska va! Men vi har ju lite ställen att välja på, bara att försöka variera det från gång till gång! Vet inte alls om Leif & Janne snackade om det i bilen hem, om dom kanske har några idéer!
Leopold skrev:börne skrev:Brukar ju mer vara att vi går en runda & kommer fram till var det ska va! Men vi har ju lite ställen att välja på, bara att försöka variera det från gång till gång! Vet inte alls om Leif & Janne snackade om det i bilen hem, om dom kanske har några idéer!
Men då går vi väl helt enkelt en runda på lördag och bestämmer hur det ska vara, sen fixar vi till det så det funkar.
Jag räknar med att vara på plats ca 10:00 - 10:30. Måste köra en vända om svärmor också och hämta grejer.
börne skrev:Leopold skrev:Men tills på lördag, hör med banplaneringschefen hur banorna ska ligga så fixar vi det. Lika bra att plocka med sågen också man vet aldrig.
Har vi en banplaneringschef![]()
Brukar ju mer vara att vi går en runda & kommer fram till var det ska va! Men vi har ju lite ställen att välja på, bara att försöka variera det från gång till gång! Vet inte alls om Leif & Janne snackade om det i bilen hem, om dom kanske har några idéer!
Dom lyser med sin frånvaro i tråden!
Nitro skrev:Ett litet tips angående färg.
Har någon vanlig plåtfärg
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster