Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Blackpowder skrev:Idag var det ingen rusning, Larzzon och jag sköt först lite ute i skymningen.
Jag sköt en snabb klicktabell med mitt FX2000 och den nya kikaren.
När det blev för mörkt fortsatte vi inomhus.
Jag sköt lite stående med FWB C60 PCP.
Självutlösare...
För att följa länken så måste du registera dig.
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:
Häftapparat så vi kan sätta upp inskjutningstavlor, ska lägga fram min så jag kommer ihåg den, om någon mer har kan det ju va bra så går det kvickt, den vi har på MSG tycker jag fungerar när den vill bara!
janned skrev:börne skrev:
Häftapparat så vi kan sätta upp inskjutningstavlor, ska lägga fram min så jag kommer ihåg den, om någon mer har kan det ju va bra så går det kvickt, den vi har på MSG tycker jag fungerar när den vill bara!
Ska vi ta inskjutningstavlorna redan denna helgen, ska vi inte vänta tills nästa fredag !
Annars tänker kanske nån "å va bra, färdiga tavlor att skjuta på"...bara en tanke !
börne skrev:janned skrev:börne skrev:
Ska vi ta inskjutningstavlorna redan denna helgen, ska vi inte vänta tills nästa fredag !
Annars tänker kanske nån "å va bra, färdiga tavlor att skjuta på"...bara en tanke !
Sant... tänkte för långt fram nu
börne skrev:Larzzon kommer du med din Sthil?
börne skrev:Häftapparat så vi kan sätta upp inskjutningstavlor, ska lägga fram min så jag kommer ihåg den, om någon mer har kan det ju va bra så går det kvickt, den vi har på MSG tycker jag fungerar när den vill bara!
janned skrev:långt framme i planeringen
peter68 skrev:Tina o Peter kommer på lördag.
robban75 skrev:Vilka kommer imorgon?
robban75 skrev:Ja d hade jag tänkt. Blir d grillning med?
börne skrev:Jag ville också va med, är ingen selfietyp men va fan,
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: robban75 och 6 gäster