Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Milner skrev:Jag har lite mindre vindbyar hemma på gården och kan skjuta på 20m om du vill testa här istället. Hör av dig på luren först bara.
parabola skrev:Finns det något "bästa sätt" att skjuta in en fjäder bössa på med tanke på att de är greppkänsliga?
thorgus skrev:parabola skrev:Finns det något "bästa sätt" att skjuta in en fjäder bössa på med tanke på att de är greppkänsliga?
Om det är "bästa sättet" vet jag inte, men de gånger jag sitter ner och skjuter med stöd med fjäderbössa så brukar jag ha ett havrefyllt skjutstöd fram, som jag stödjer underarmen mot och bössan i handen (på samma ställe varje gång) och andra armbågen mot skjutbordet och bakkappan mot axeln. Brukar funka hyggligt.
Milner skrev:Eeeeh jag avlivade precis cronon vid banan, jag har mejlat Tobbe så det kommer en ny men det kommer att ta till nästa vecka. Väldigt ledsen men träffen var mitt i displayen så den slapp lida. Vill någon skälla på mig finns jag hemma.
Milner skrev:Eeeeh jag avlivade precis cronon vid banan, jag har mejlat Tobbe så det kommer en ny men det kommer att ta till nästa vecka. Väldigt ledsen men träffen var mitt i displayen så den slapp lida. Vill någon skälla på mig finns jag hemma.
jögge skrev:Om vädret tillåter är jag nog på banan Lördag ( Påskafton)
Frank69 skrev:jögge skrev:Om vädret tillåter är jag nog på banan Lördag ( Påskafton)
Vädret tillåter...
Tid?
Och är det fler som e sugna???![]()
Milner skrev:Den ligger kvar i stugan, tar ev med den upp till Tobbe på tisdag när jag ska köpa ny men den kommer tillbaks igen.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster