En tidigarelagd söndagsträff på banan, pga utlovat skitväder
För att följa länken så måste du registera dig. En mycket nöjd norrlänning, inte pga stundande snöoväder; - enl egen utsago, så då måste det bero på den nyservade klenoden som sköt som en dröm
För att följa länken så måste du registera dig.Dagens skjutljus var det iaf inget fel på. Lite synd bara att jag i vanlig ordning kört ifrån något; denna gången höjdanpassade stolen & målhållaren så jag fick snylta på bjosses mål, och från min vinkel var där ingen vit bakgrund, utan halvvisset gräs

men jag sköt lika illa för det!
För att följa länken så måste du registera dig.Dagens natur: Snöfri skjutflagga
För att följa länken så måste du registera dig.Per-ivar in action...
För att följa länken så måste du registera dig.Vy från vår (förhållandevis) varma värmestuga
För att följa länken så måste du registera dig.bjosse tar det här med handvärmare till nya höjder.. ( hörselskydden enbart för å slippa höra mitt gnäll om korv)
För att följa länken så måste du registera dig.Allas våran snickarmästare: valle
För att följa länken så måste du registera dig.Grabbalunch. Perfekt & gott

Framför allt VARMT!
För att följa länken så måste du registera dig.Åsså lunch-grabbarna: valle, Per-ivar & bjosse ( åsså jag bakom kameran- denna gång med lite senapsklet..)
För att följa länken så måste du registera dig.Sedan så fegade jag ur, vet hur min väg brukar va, och mycket riktigt, efter att ha varit och provianterat på hemvägen fick jag av och skotta loss bilen 2 ggr den sista kilometern.
Jag älskar vintern!

Nåväl, det var en trevlig söndag och tack för god körv!