Varm... astrött & gnällig idag, i alla fall i början!
Orkade inte så slängde bara iväg foto på dom som var där!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Efter mat så piggnade man till lite så då fick det bli lite ordentligare bilder, dock slarvigt tagna utan en tanke på hur dom blev!
För att följa länken så måste du registera dig.Mannen, Myten, Legenden Batistuta övade på bänkskytte, det skulle komma ut en inbjudan för dom som undrar!
För att följa länken så måste du registera dig.densvenske fick hör att han inte kan sitta som han gör av "MORFAR"... du träffade ju bara en i forshaga!!?
Så han hittade på en ny ställning
För att följa länken så måste du registera dig.Hans nya ställning var så stabil att "MORFAR" antagligen kunde stå på pipan utan att den "lille" svenske ens skulle ha rubbats en 1/1000mm
För att följa länken så måste du registera dig.Han återgick dock snabbt till sin vanliga så den var kanske inte så bra
För att följa länken så måste du registera dig.Någon som har en lägenhet till Larzzon i närheten av Eslöv/Lund
För att följa länken så måste du registera dig.Tinis med ny & mjuk
hamster! Jag provade & den var faktiskt jäkligt bekväm
För att följa länken så måste du registera dig.VM träning
För att följa länken så måste du registera dig.peter68 hade också mjuk
hamster... Han studerade min Rowan Engineering
hamster & ska bygga en kopia med bara en fil.
För att följa länken så måste du registera dig.Ny medlem, vet ej om han är medlem här på forumet, men alltid kul med nytt folk som vill panga med luft & det var både BR &
FT som lockade
För att följa länken så måste du registera dig.peter68 smackade även på med sin Hatsanpåk!
För att följa länken så måste du registera dig.Ny stor & fin vall... men den lutar åt vänster, det stör mitt goda öga för vinklar & mått (arbetsskada), nog därför jag sköt som en kratta idag

Träffade dock 40mm spinnersen på 50 meter stående på slutet
För att följa länken så måste du registera dig.Fast den är kanske inte så sned att det skulle påverka min inbyggda gyro, men lite sned är den allt
För att följa länken så måste du registera dig.