Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Dudda skrev:Hur ser det ut inför morgondagen nu när "stormen" verkar dra in? Inget dåligt väder bara dåliga kläder är min egen melodi
Görgen skrev:Tycker det är på sin plats att tacka Päran en gång extra för all tid och jobb han har lagt ner på att tillverka skjutmål, skjutbänkar, fixat stolar mm![]()
Så tack än en gång Päran.
Görgen skrev:Tog några bilder idag.
Jazz skrev:Angående min mössa:
Förmodligen blir nerdragen Balaklava en av reglerna på våra officiella Ft tävlingar.
Ulf skrev:Jazz skrev:Angående min mössa:
Förmodligen blir nerdragen Balaklava en av reglerna på våra officiella Ft tävlingar.
För att följa länken så måste du registera dig.
gubbe skrev:Har inte Jazz mössan lite konstigt på andra bilden...
päran skrev:Angående våra vita fina skyttebänkar -nästa ska jag måla bajsbrun då grannen som skulle måla skogbrun saknar färgseende o fick bajsbrun har några burkar över![]()
Jazz skrev:Förmodligen blir nerdragen Balaklava en av reglerna på våra officiella Ft tävlingar.
Jazz skrev:Angående min mössa:.
Vi har funderingar på att införa balaklava för att vi ska ha det rätta sniper stuket. Förmodligen blir nerdragen Balaklava en av reglerna på våra officiella Ft tävlingar.
päran skrev:Var på min skjutning i morse hade nog hunnit med Vittsjö också var nöjd efter ca 120 bulor ingen sako för mej![]()
Blir det lika fint nästa lördag så är jag med , planerat väder är 4-5+ och uppklarnande enligt meteorologerna .
Så vi kan ju se i slutet av veckan .
Frank69 skrev:Tur att vi inte e på skjutbanan idag...
Vädret hade nog påverkat träffbilderna något...![]()
Frank69 skrev:Håller med dig helt där... skall kännas bra när man skall skjuta...
annars har men ett vapen till som blir kvar i vapenskåpet...
De vapen man har investerat i vill man ju kunna använda, och vara glad åt när man skall skjuta.
Då går skyttet också mycket bättre...
Bara se på mig...
e ju så glad varje gång när vi e på skytte så jag knappt behöver sikta... träffar ju ändå...![]()
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst