Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:En LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG dag på banan idag... nu är man rejält sliten!
Trevligt med alla som kom & ställde uppDock saknade man ju en del folk man trodde skulle dyka upp.[u] Glöm inte att den 22:e september är det dags igen för att ta nya tag då alla målpinnar & stationsnr ska ut, säkert nåt smått attt röja också när man får allt på plats!
densvenske skrev:Im sorry dudes
börne skrev:densvenske skrev:Im sorry dudes
Glöm nu inte att vakna den 29:e bara
Nitro skrev:börne skrev:densvenske skrev:Im sorry dudes
Glöm nu inte att vakna den 29:e bara
Haha Ingen fara de är bokat i kalendern!Så de ska man nog lösa.
Dock Står jag nog över skyttet denna gång då jag kan räkna på min 5 fingrar hur många gånger jag tränat.![]()
Inga problem om han övernattar i klubbstugan. Vi kan nog få liv i han
Leopold skrev:Fantastisk aktivitet idag, oj vad alla jobbade medan vissa satt och myste med FT-kortsutbildning i den svala klubbstugan...![]()
Fick inte fram kameran tillräckligt idag (heller...) men fångade i alla fall en hoper med folk som funderade kring vad som egentligen händer - eller borde hända - där djupt nere i en avloppsbrunn...![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Seb skrev:Lånar tråden till lite privata bekymmer, -Har vi någon certifierad kyltekniker i klubben ?
Seb skrev:Ofanken, ja jag skaffade en värmepump till garaget förra hösten. Nu har den lagt av (10mån), det är julas qlima modell med snabbkopplingar och stickpropp. Jag är ju av "kan själv" typen och hur de ligger till med installationen är ju inte till min fördel nu när den packat ihop.
För att följa länken så måste du registera dig.
Fläkten på både innedel och utedelen fungerar men jag tror inte kompressorn startar(rätt säker). Det kommer varken kyla eller värme oavsett läge och jag har provat det mesta för att få fart på den. Man kan aktivera något slags test läge på den och den visar FC i displayen (tror det står Fu..ing Crap, därefter ska den visa eventuella felkoder men inget visas, den återgår till vanlig drift.
börne skrev:Jag & Janne ska dit i alla fall då vi har mer jobb med banläggningen som gick lite snett förra helgen![]()
janned skrev:sen skjuter vi på em![]()
börne skrev:jag är så trött........... så trött
janned skrev:Alla medaljer är fixade också...fick dom sista idag.
Kollade klockorna också...vi hade bara 23 st...ska ju vara en på varje station !
Får nog köpa några till, så vi har nån i reserv iallafall
börne skrev:janned skrev:Alla medaljer är fixade också...fick dom sista idag.
Kollade klockorna också...vi hade bara 23 st...ska ju vara en på varje station !
Får nog köpa några till, så vi har nån i reserv iallafall
Ska vi inte låta dom sitta på stationspinnarna denna gång? Alltid nån som glömmer klockan i sin väska & åker hem så fattas det sen!
janned skrev:Jo skrev ju det...."ska ju vara en på varje station"...25 stationer och 23 klockor
Nitro skrev:Jo det är det absolut bästa.
Gärna att det går att fästa ovanpå stolparna vid stående stationerna.
Fasiken att jag inte tänkte på det.
Jag kan ta med svetsen och lite plattjärn om en vecka så trycker vi dit dem ovanpå.
Behövs det så kan jag även svets dit en bit mitt på de andra stolparna för klockans skull.
börne skrev:Nitro skrev:Jo det är det absolut bästa.
Gärna att det går att fästa ovanpå stolparna vid stående stationerna.
Fasiken att jag inte tänkte på det.
Jag kan ta med svetsen och lite plattjärn om en vecka så trycker vi dit dem ovanpå.
Behövs det så kan jag även svets dit en bit mitt på de andra stolparna för klockans skull.
Sitter redan en plåtbit för klockan på alla med stationsnr! Inte ovanpå dock men den går nog att sätta klockan på själva toppen av stolpen då det är magnet på klockorna!
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster