Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Nitro skrev:Jo det är det absolut bästa.
Gärna att det går att fästa ovanpå stolparna vid stående stationerna.
Fasiken att jag inte tänkte på det.
Jag kan ta med svetsen och lite plattjärn om en vecka så trycker vi dit dem ovanpå.
Behövs det så kan jag även svets dit en bit mitt på de andra stolparna för klockans skull.
Sitter redan en plåtbit för klockan på alla med stationsnr! Inte ovanpå dock men den går nog att sätta klockan på själva toppen av stolpen då det är magnet på klockorna!
Nitro skrev:Så jag tar med svets och lite plattjärn så fixar vi det också.
robban75 skrev:Nu är licensansökan inskickad så nu är det den eviga väntan......
Blackpowder skrev:Igår kväll plockade jag fram mitt FX 2000 igen, inte varit framme sedan vårlaxen i Mörrum.
Det började skymma så snabbt ut med tre tavlor på 30, 40, 50m
Ett skott på varje, kunde inte se kulhålen i kikaren så jag fick gå och kolla var fan det tog...
Blackpowder skrev:Igår kväll plockade jag fram mitt FX 2000 igen, inte varit framme sedan vårlaxen i Mörrum.
Det började skymma så snabbt ut med tre tavlor på 30, 40, 50m
Ett skott på varje, kunde inte se kulhålen i kikaren så jag fick gå och kolla var fan det tog...
Nitro skrev:Det bör gå ganska fort om var och en tar sin roll
börne skrev:Inte världens snyggaste med ett hål fyllt med lim men syns ju knappt på undersidan.
Larzzon skrev:börne skrev:Inte världens snyggaste med ett hål fyllt med lim men syns ju knappt på undersidan.
Hade det inte varit snyggare att plugga hålet med en skruv, en stoppskruv eller en skruv med något snyggt huvud?
Larzzon skrev:Jag har förberett lite inskjutningstavlor idag.
Använder ni dessa innan lördag så får ni gärna återställa efter er.
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Vi glömde säga i går när vi ses på morgonen & snackade med Janne nu & vi sa att kl 7:00 räcker, tidigt nog
Leopold skrev:börne skrev:Vi glömde säga i går när vi ses på morgonen & snackade med Janne nu & vi sa att kl 7:00 räcker, tidigt nog
På lördag menar du?
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster