Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
judgecipher skrev:Jodå, jag drar nog dit! Lite mer skjutsugen nu efter fick prova Börnes .22lr...![]()
MrBanane skrev:Funderar kring § 6 i reglerna.
"Endast avsedda mål får användas och finns vid respektive skyttehall/grav.."
Innebär detta att jag inte kan ta med en egen pelletcatcher i plåt med tillhörande måltavlor?
Vill bara ha klarhet i det så jag inte klantar till det.
Nitro skrev:MrBanane skrev:Funderar kring § 6 i reglerna.
"Endast avsedda mål får användas och finns vid respektive skyttehall/grav.."
Innebär detta att jag inte kan ta med en egen pelletcatcher i plåt med tillhörande måltavlor?
Vill bara ha klarhet i det så jag inte klantar till det.
Det går bra
börne skrev:Om ingen vedtjuv varit i farten borde det finnas kvar, vet inte om det ställdes in eller blev stående utanför boden?
Tror det fanns tändvätska så det räcker till en gång till... med betoning på tror
börne skrev:Ja så känslig är jag inte... mer att man har en inställd matklocka som diabetiker. Tar jag inte insulinet kan man ju flytta på maten en timme men sen börjar jag bli lite gnällig![]()
Kommer janned är han gnälligare än jag på det, det ska fan va käk kl 12:00 & inget annat
Batistuta skrev:Jag kommer hoppas jag, men det blir nog inomhus för min del. Fortfarande förkyld
börne skrev:Kommer janned är han gnälligare än jag på det, det ska fan va käk kl 12:00 & inget annat
pattedog skrev:Jag kan ta med mig briketter, har en öppnad påse här hemma
MrBanane skrev:Tack återigen till JudgeCipher för att han ville sälja ett benstöd till undertecknad. Fungerade helt ok
Mvh
börne skrev:Tack för tipset judgecipher.
Du hade helt rätt att det gick att flytta, blev ett hack så nu spänner det bättre![]()
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster