Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Tror du valde fel judgecipher... det var riktigt gött i skjuthallen, långkallingar & en vinterjacka sen va det nemas problemas, inte ens kallt om tassarna![]()
poho & bojos sköt inne på 10m banan. Jag sköt ett tag ensam på 50m banan sedan dök Markus upp så hela 4 pers där idag, det tar sig![]()
Litta bilder...
Nice väder & som sagt inte alls kallt idag trots det skulle kännas som runt nollan.
För att följa länken så måste du registera dig.
Gillar bössan mer & mer. Idag kom jag fram till att den föredrar 4,51 istället för 4,52 då det blev betydligt mer konsekvent vad gäller träffbilder.
Inte helt lysande från bänk på 30 meter då mina andra AA ger typ naggade 4,5mm hål. Var dock en del vind idag så ska kanske inte begära mer. Men det var konsekvent denna spridning & testade att köra lite på FT träningsmålen & det var träff varje gång på 15mm mål på 10m, 25mm mål på 20m, 30mm mål på 30m & nästan varje gång på 40mm målet på 40m.
Markus sköt med sin (om jag inte missminner mig) Unique 22lr.
Galahaden fungerar bra i stående, synd man inte gör det själv också... men man är rätt ringrostig, vi snackade om det idag att man tappar enorm med så långa uppehåll![]()
Idag kände jag att avtrycket är betydligt sämre än på mina andra AA... Är väl en sak man måste leva med när det kommer till bullpups med länkar & skit för att få till trycket. Har inte gett mig på att justera något, får ta tag i det senare.
Leopold skrev:Vad jag hoppas på är att komma och panga nästa helg.
börne skrev:Snackat med Tobbe.
Han ska kolla på bössan, shit happens... Prylar går sönder ibland & det kan man fixa![]()
Ska lämna den redan imorrn då jag bara svänger inom & lämpar av den lite snabbt... Riktigt bra service som vanligt
judgecipher skrev:Får se imorgon om jag drar dit... verkar ju bli lite vind så får se...
Leopold skrev:Men nästa lördag kan passa bra för min del, dvs 9/4. Jag satsar på det!
poho skrev:Tävlingarna omfattas av 10 mål x3 skott på varje mål tid 1 min per skott.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster