Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
valle skrev:Det här med att stänga banan för luftvapen skytte stämmer inte,förra söndagen var där en medlem ur styrelsen med och sköt luft med oss andra och han sa att dom bara var glada att banan används.![]()
Pellegrini skrev:Samtliga nya medlemmar har får fått Pm om banans placering. Lite längre upp på föregående sida står KLART & TYDLIGT att vederbörande kan höra av sig, så skickar jag ett PM med väganvisning. INTE SVÅRT. Ska INTE behöva bli fel... ändock gick det galet 2 ggr...
Jag överväger starkt att få tråden låst, då jag anser att vi bör värna vårt skytte där, framför att få dit ev oönskade element som har andra värderingar än ett trivsamt umgänge med likasinnade. Då är det inte värt det!
SKÄRPNING!!
valle skrev:Det här med att stänga banan för luftvapen skytte stämmer inte,förra söndagen var där en medlem ur styrelsen med och sköt luft med oss andra och han sa att dom bara var glada att banan används.![]()
Dudda skrev:Jag har inget emot att sitta vakt på banan 12h per dag, förväntar mig endast fri luft och bly;)
Dudda skrev:Jag har inget emot att sitta vakt på banan 12h per dag, förväntar mig endast fri luft och bly;)
bjosse skrev:Dudda skrev:Jag har inget emot att sitta vakt på banan 12h per dag, förväntar mig endast fri luft och bly;)
Luften är gratis och du kan ta precis hur mycket bly du vill ha från vallen
Dudda skrev:Haha, ja va fasen 10J är inte lätt på 50 meter. Bössan är inskjuten på 25 så på 50 fick jag köra med 4,5 mildots holdover
Pellegrini skrev:Sorry, jag jobbar till 14 imorgon, så det är iaf uteslutet för min del.
TheFoes skrev:jag är på imon
Dudda skrev:TheFoes skrev:jag är på imon
Kanon, som sagt, jag siktar på att vara där runt 10 snåret.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst