Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Sako Finnbear skrev:Ja är det för liten massa så snurrar dom ju i all evighet.
Snurrade nog inte längre tid, men så in i helvete snabbt ett litet tag, så fler varv på samma tid som dom nya kan man nog mer säga vilket ju åt upp materialet runt hålet i spinnern. Nu är det dessutom betydligt mer material att slita på så dessa ska nog klara av ett tags misshandel.
Men det bästa är ju att när man behöver nya är det ju inte direkt svårt att fixa![]()
En sak som förundrar mig är att det knappt finns så små spinners för 22lr att få tag på, allt är så förbannat stort.
Har hittat spinners i USA dessutom i AR500 så dom lär man ju inte ta kål på & han skickar hit då jag frågade, men frakten blev ju löjlig för nåt sånt smått... För att följa länken så måste du registera dig.
Om jag minns rätt så var frakten 35 eller 40 USD då han skrev det i mailet jag fick av honom när jag frågade, fick inte fram det på hemsidan & då skulle en sån sats med alla tre kostat mig 720 - 775kr i dagens valuta-
pattedog skrev:Bra jobbat, tavelstället blev snyggt som tusan.
börne skrev:Hittade lite gamla filmer då jag hamnade på Batistutas YT kanal då Andy på forumet frågade om FWB Sport idag & där fanns filmer från honom i den tråden jag tipsade om.
Kanske bara jag, men tyckte det var rätt kul att kolla in lite från förr![]()
Saknar dig på MSG Bati![]()
börne skrev:pattedog skrev:Bra jobbat, tavelstället blev snyggt som tusan.
Synd bara det alltid är samma personer som ställer upp, hade fler hjälpt till hade såklart mer blivit gjort, så nu hann vi tyvärr inte med allt.
Men dom som inte kunde idag ställer säkert upp under kommande arbetsdag söndag den 14/5 Kl. 10 - 15 om ett par veckor
pattedog skrev:Men det har inte kommit något mail om nästa arbetsdag och den förra kom rätt tätt inpå.
börne skrev:SM vinnar-bilen på väg hem från Onsala.
Guld i debutant, 35J & 16J klassen gick till Mörrums Skyttegille.
Elin, jag & Janne är väldigt nöjda med dagen.
börne skrev:Klubbtävlingen påverkar inte det övriga skyttet ska kanske tilläggas, vi håller till bredvid 50 metersbanan som vi brukar.
Ses imorrn, körven inhandlad & shortsen framplockade![]()
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster