Det blev väl inte den allra bästa skyttedagen direkt, varken för mig eller judgecipher.
Jag fick inte till det alls idag, bössan brukar fungera & inte nån direkt vind att skylla på, en dålig dag med en känsla i kroppen av att varför körde jag hit för egentligen jag hade ju ingen jätte lust att skjuta, det är väl kanske inte den bästa medicinen för fina serier
poho målade semaforen då jag kom dit

Sen dök bojos upp så vi tre satt & snackade en stund, när jag kom upp till 50m banan hade judgecipher kommit så man slapp va ensam därute.
Jag drog iväg 100st SK Biathlon Sport & 50st CCI Std Velocity idag, hälften utan ljuddämpare då judgecipher inte hade sin på, så fick ända ha hörselskydd så tänkte det är väl skoj när det smäller lite

Detta var den enda som blev nåt så när, men 9,52mm duger inte längre när man kan prestera 3 - 5mm en riktigt bra dag.

Inte heller för judgecipher fungerade det idag... En sån dag för oss båda helt enkelt

Innan vi drog från skjutbanan så hjälpte jag poho upp med den nymålade semaforen igen, ett as att få dit själv.