Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Skogshuggarn skrev:börne är det synonymt med Kent Nilsson ?
Skogshuggarn skrev:börne är det synonymt med Kent Nilsson ?
Skogshuggarn skrev:särskjutningen med "Gubbe" tex
börne skrev:Ok… Inte alls som jag trodde då, lite svårt att fatta vad du menade.
Att jag inte var med på den bilden var för att jag inte tog medalj. Stefan & Thorbjörn vann sina klasser & Tomaz är med på bild trots fjärdeplatsen då han var en av dom som fick diplom för nåt av Lasse Laursen, minns inte vad det gällde.
Vi började senare ta en deltagarbild istället för medaljörsbild då det är roligare om alla som var med på tävlingen syns.
Sedan jag började tävla har det vad jag vet inte varit mer än jag med namnet Kent Nilsson med, har deltagit i olika klasser men står det Kent Nilsson i resultatlistan sedan 2014 bör det vara jag. Blivit rätt många tävlingar nu både med medalj runt halsen och utan medalj.
Men lika kul att skjuta oavsett medalj eller ej
vettedax skrev:Sån där burnis som Volvo gör där höll en kille på med allt som oftast i byn förr, med en risig amazon,
Det går med dem med. Kanske 80 hästar.
börne skrev:Ska nån dit imorrn, eller det är påskfirande för hela slanten?
Jag tor jag drar dit en runda, måste ju få i mig lite grillad korv
Skogshuggarn skrev:Intresset för krutskyttet i Mörrum verkar inte dippat i alla fall. Det blir kanske som det blev i Laxå, luftskyttarna blir färre, allt fler lägger skjuttiden på krutet, luftintresset pyser ur å inga skyttar blir kvar.
Skogshuggarn skrev:Har ni något i Mörrum som motsvarar FT som ni skjuter med krutvapen eller skjuter ni enbart tavla med krutbössorna.
judgecipher skrev:Däremot så har inomhusskyttet blivit lite roligare istället med de nya digitala målen. Ska bara lära mig hur man ställer in målen för skyttet.
Luftpangarn skrev:judgecipher skrev:Däremot så har inomhusskyttet blivit lite roligare istället med de nya digitala målen. Ska bara lära mig hur man ställer in målen för skyttet.
Kan du skapa en ny tråd litet frammåt (i sektionen skjutmål), och berätta om hur det funkar och vad som är kul? Vi är säkert många som är nyfikna!
(Inte meningen kapa tråden, utan föreslå ny jag skulle vara nyfiken på.)
judgecipher skrev:Oftast Börne som skjuter på dem har jag märkt.
börne skrev:judgecipher skrev:Oftast Börne som skjuter på dem har jag märkt.
Är ju mina spinners så kanske inte så konstigt att det brukar vara jag som skjuter på domDom som klubben har till handa är alldeles för stora så dom använder jag inte.
Brukar växla mellan tavlor & spinners, det är likadant med luftbössorna. När koncentrationen tryter lite för att stansa tavla avreagerar jag mig en stund på spinners, kul med omväxling
börne skrev:Vi skulle skaffa ett NRL22 KYL target. Dom är nog rätt utmanade när man kommer ner till dom minsta.
sigge63 skrev:Hej skytte i morgon o grillning.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster