Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Dudda skrev:Siktar på att vara på banan vid 0930 imorgon.
Dudda skrev:OK, de är rätt sega där uppe... Jag har beställt prylar från USA som varit här snabbare än PG's leveranser. Tråkigt men smidigt med paypal
TheFoes skrev:Jag har med rikligt med kaffe också
TheFoes skrev:Dudda skrev:OK, de är rätt sega där uppe... Jag har beställt prylar från USA som varit här snabbare än PG's leveranser. Tråkigt men smidigt med paypal
Den var redo för leverans redan igår med har inte fått mail att dem har skickats försökte tajma det med imon, men fan heller det hår inte. Tar mig 3 dagar att få hen prylar från tyskland direkt till dörren hahha. Aja men vi kommer ha kul endå, skjuta på 50m med duplex reticle och gissa hur mycket över det ska sikts är skit roligt
Sir Ville skrev:TheFoes skrev:Dudda skrev:OK, de är rätt sega där uppe... Jag har beställt prylar från USA som varit här snabbare än PG's leveranser. Tråkigt men smidigt med paypal
Den var redo för leverans redan igår med har inte fått mail att dem har skickats försökte tajma det med imon, men fan heller det hår inte. Tar mig 3 dagar att få hen prylar från tyskland direkt till dörren hahha. Aja men vi kommer ha kul endå, skjuta på 50m med duplex reticle och gissa hur mycket över det ska sikts är skit roligt
Vad har du köpt ??
Sir Ville skrev:TheFoes skrev:Jag har med rikligt med kaffe också
Rikligt som sist ?? Det tog slut direkt...Jag ska nog upp till Hurricane imorgon. Ska någon ha nånting därifrån ??
TheFoes skrev:vad ska du köpa imon ville?
Dudda skrev:Picatinny raisers, rails och fästen har jag mängder utav, kan se på det imorgon.
TheFoes skrev:Dudda skrev:Picatinny raisers, rails och fästen har jag mängder utav, kan se på det imorgon.
Jag lovar att jag tänkte det, har nt tobbe det så har dudda det ahahahah :P
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster