Glad fortsättning på Midsommaren Allihopa !
Vad kan jag säga... kan väl bara instämma i kråksången.
Visst är det lite tråkigt ibland.
Vi har ju talat om att ha ett "körschema" där vi hjälps åt att förbereda för en skytte dag varannan Lördag. En medlem ställer upp som skjutledare och ambassadör för nya och nyfikna skyttar. Man står för en helg tex. under månaden. Eller mindre... vi är ju dock ett stort och bra gäng nu.
Är inte med på "Fejan" själv men som jag har förstått det så kan man gå in och ta del utav infon utan att vara medlem. Och det är ju bra.
Detta forum är ett bra komplement likaså. Givetvis hemsidan också, fast jag kommer inte in längre. Något har hänt - har väl glömt lösenordet.
För min egen del så har våren varit jobbig.
Dels har jag arbetat mycket. Jobbar helger likaså, nästan varannan.
Sen har jag av någon anledning åkt på flera sjukdomsperioder. Brukar aldrig vara sjuk.
Är det nu igen. Nr: 4
Har knappt ork att ta itu med det nödvändigaste. Ska in och ta prover på Onsdag.
Men.
Som sagt.
Det är sommar och många har semester. Familj o hus som behöver kärlek. Resor mm.
Kanske kan vi hitta ett datum och tid för att slå våra kloka huvuden ihop.
Kom gärna med förslag.
Mitt är Onsdag eller Torsdag nästa vecka.
Ha det så trevligt på banan i helgen.
Min ( Finska ) granne har bjudit in till ett bastubad som ska bota det mesta säger han...
Elda så att öronen trillar av.
Vi får väl se.
Tack allesammans och ha det så bra så länge.

You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons.- Homer Simpson