Frank69 skrev:Och så hoppas vi på en massa bilder och reportage i klassisk Johanna stil!

Jopp!
Här kommer reportaget från dagens fantastiska tävlingar!
Många bilder blir det....
Scrubl, Agneta och TopShot kom först!
Jag hade planerat för samvaro inomhus då vädret var kallt och blåsigt med hotande regn.
Scrubl bestämde annat och gjorde upp eld!
Tur, för det är klart att det blev mycket bättre!
För att följa länken så måste du registera dig.Vedman i elden och i hallonbusken!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Inskjutningen av bössorna tog fart!
Vedman, Scrubl och Crowhunter!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Ebba och Wilma, dagens busar, som motvilligt följt med till tävlingen!
För att följa länken så måste du registera dig.AnnaMaria förbereder scorecards till dagens första tävlingsrunda!
För att följa länken så måste du registera dig.Scrubl in action!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Wilma får hjälp av mamma AnnaMaria!
Wilma och Ebba tävlade så klart i vuxenklassen!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Ebba gick första rundan med pappa Crowhunter!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Ebbas fina vantar och mina!
De behövdes idag!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.AnnaMaria!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Dagens skytt, en av få som lyckats med full poäng och den första i sommar!
Crowhunter!
Supergrattis!!!För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Ibland behöver något fixas på tävlingsbanan!
Scrubl fixar till!
För att följa länken så måste du registera dig.TopShot!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Vedman:
Jag gillar hans keps-föring!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Efter en fotorunda gick jag in och skivade lök till hamburgarna.
Skönt att värma sig lite också!
För att följa länken så måste du registera dig.Eld, eld, eld....
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Jag var ju också med så klart!
För att följa länken så måste du registera dig.Tre gubbar, tre gubbar från.....mja....2 gubbar å scrubl i alla fall!
För att följa länken så måste du registera dig.Scrubl tog tag i hamburgeriet!
Smarrigt värre blev det!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Busarna som förgyllde vår dag!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Dagens DELIKATESS!
(T.Lundberg, det GÅR att leva utan korf!)
För att följa länken så måste du registera dig.Det smakade väl i alla munnar!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Efter lunchen gick alla iväg på en andra runda!
Lite inskjutning innan då man kan skjuta in bössorna hela dagen!
Scrubls hand är något extra!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Vedman fyller i scorecards!
För att följa länken så måste du registera dig.Lingon då!
För att följa länken så måste du registera dig.Skyttebilder på härliga PLVK:are!
Vi är som ett speciellt släkte tror jag....
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Några av Vedmans vackra och praktiska snickerier!
Så fina och de förtjänar beröm även denna sommar!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Jag gick en klass, Jaktstig - öppna riktmedel - 10J!
Det gick riktigt bra och var superkul!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Jag gick tillsammans med Crowhunter (omöjlig denna dag) och AnnaMaria!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Dagens fluga!
För att följa länken så måste du registera dig.Då dessa flög över oss sa Crowhunter...
-"Man skulle ha haft hagelbrakaren...."
För att följa länken så måste du registera dig.Vad jag har förstått kan detta vara ögongodis för många här!
För att följa länken så måste du registera dig.AnnaMaria kontrollräknade scorecardsen men något resultatförkunnande blev det inte denna gång.
Alla hade bråttom hem till olika saker!
För att följa länken så måste du registera dig.Medan jag skrev detta inlägg har Vedman hunnit sammanställa allt och skriva en resultatlista:
För att följa länken så måste du registera dig.Sammanfattningsvis:* Härlig dag!
* Blåsigt!
* 8 st. fantastiska tävlingsdeltagare!
* Goda hamburgare!
* Hallon....
* GLÄDJE!
Mina mungipor pekade uppåt hela dagen för det regnade inte och allt var så perfekt!
Regnet kom 14.40 då alla precis skjutit det de hann för dagen!
Jag avslutar med en BoGunnar-bild!
Han måste ju få vara med även om han inte var det!
Utan fötter!
För att följa länken så måste du registera dig.