Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Görgen skrev:Då var första ordinära skytteträffen i Vittsjö avklarad. Trevligt som vanligt plus några nya ansikten och medlemmar. Och naturligtvis nya bilder.![]()
Två av dom nya ansiktena på bland annat bild tre i gul jacka utan hatt är Nitro med son som även blev medlemmar idag. Sen hade vi ytterligare några nya ansikten, men jag kommer inte på deras forum namn nu (minnet kunde varit bättre) så dom kan själv skriva in det om dom vill eftersom jag inte kommer på det. Fick även långbesök från en annan luftgevärsklubb, vilka syns på dom två sista bilderna.
Görgen skrev:Frank. Tänkte du inte på datumet igår när du beslutade att skjuta dina månadstävlings tavlor idag istället. Nu kommer vi ju bara att ta dom som ett första april skämt.![]()
Jazz skrev:Nu skulle jag vilja veta resultatet och hur man ska tolka det?
Får man en viss poäng och sedan räknas den ihop eller räknar ni den sammanlagda poängen?
Ska det var bäst genomsnitt eller bäst av ett visst antal tävlingar?
Hur är det ska jag och Görgen göra särskjutning om första platsen?
Alternativt bästa tavlan vinner om båda har samma poäng?
Var publiceras resultaten?
Nu är detta fullt allvar, kan ju inte förlora mot en skogstomte![]()
![]()
![]()
![]()
Skit samma , nu ska jag ta en whiskey
Frank69 skrev:genomsnittet blev 100,8p... 10 skyttar som lämnade in tavlor.
Har inte helt koll på hur resultaten värderas...
ev är det så när 2 skyttar ligger lika så går man på antalet 10:or, 9:or osv...
Jag tror inte föreningen presenterar månadstävlingar förrän på årsmötet...
Då vinner den som har vunnit flest månadstävlingar ett pris... så även 2:an o 3:dje.
Men det kan vi ju höra oss för på nästa styrelsemöte.
Beangan skrev:Vi får hitta på något som jazz och görgen kan hålla på med. Så slipper vi deras bråk om vem som vinner :D
Skjuta äpplen på 300m eller något sådant, med 10J.
Sniperace skrev:Vinnare av varje månadstävling presenteras, och efter årets slut blir totalvinnaren den som fått mest poäng genom alla månadstävlingarna, där varje vunnen tävling ger tre poäng, tvåa ger två poäng och trea ger en poäng.
sedan har vi ju givit er mandat att SJÄLVA konstruera hur ni vill ha tävlingarna och hur de ska genomföras, det är inbet krav på att enbart ha tioringade tavlor, utan ni kan även lägga in andra mål i dessa.
Beangan skrev:Vi får hitta på något som jazz och görgen kan hålla på med. Så slipper vi deras bråk om vem som vinner :D
Skjuta äpplen på 300m eller något sådant, med 10J.
Frank69 skrev:ha,ha...![]()
Ni som e nya medlemmar och vill ha loggan som signatur... här e receptet:
För att följa länken så måste du registera dig.
Pellegrini skrev:Tack för senast förresten! lite kallt men mycket trevligt!
Jazz skrev:Ska vi hålla en kurs i hur man ställer in sina vapen och lite skjut teknik?
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster