Viktig information om forumets fortsättning

Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69

Re: Viktig information om forumets fortsättning

Inläggav Chris 10 jul 2025, 05:25

kan bara hålla med här.... det som har skrivits av honom (att det skulle skada hela forumets framtid om man yttra sina funderingar och frågor om hur det kommer fortsättas)
en viss tacksamhet om att nån ville ta ansvaret och driver forumet även i fortsättningen finns ju även hos mig men står inte över andra funderingar och tankar som jag har fått genom tiden angående den nya administrationen... menmen man får ju kanske se om och vad som kommer hända och om man vill vara kvar.
även en tanke slog mig om en ny medlem som älötsligen dök upp och försvann lika fort som verkade skulle pusha forumet genom många nya trådar och inlägg oavsett matnyttighet eller inte... och det efter den nya administratorens vädjande appell att bara massa inlägg kan rädda forumets framtid ( visst finns det en sanning med det ockso) men jag iaf tyckte detta temporära sammanträffande samt nya ledningens absoluta frånvaro känns konstigt... men är bara min känsla och måste absolut inte stämma.
It don't mean a thing if it ain't got a spring
för många luftgevär helt enkelt ;) = https://drive.google.com/drive/folders/13n7TnnWy2iSVwkCTJaPIyek1nfh39HQ-?usp=drive_link
Användarvisningsbild
Chris

Tack utdelade: 259 gång
Tackad: 322 gånger i 220 inlägg

Följande användare vill tacka Chris för detta inlägg
Skogshuggarn (10 jul 2025, 11:24)

Inläggav vettedax 10 jul 2025, 07:37

Forumet är ju stendött som det är nu, i stort sett ingen skriver längre.
vettedax

Tack utdelade: 25 gång
Tackad: 294 gånger i 251 inlägg
Luftvapen favorit: fx 2000 HW 98 Diana 100

Inläggav Skogshuggarn 10 jul 2025, 14:27

Chris skrev:kan bara hålla med här.... det som har skrivits av honom (att det skulle skada hela forumets framtid om man yttra sina funderingar och frågor om hur det kommer fortsättas)
en viss tacksamhet om att nån ville ta ansvaret och driver forumet även i fortsättningen finns ju även hos mig men står inte över andra funderingar och tankar som jag har fått genom tiden angående den nya administrationen... menmen man får ju kanske se om och vad som kommer hända och om man vill vara kvar.
även en tanke slog mig om en ny medlem som älötsligen dök upp och försvann lika fort som verkade skulle pusha forumet genom många nya trådar och inlägg oavsett matnyttighet eller inte... och det efter den nya administratorens vädjande appell att bara massa inlägg kan rädda forumets framtid ( visst finns det en sanning med det ockso) men jag iaf tyckte detta temporära sammanträffande samt nya ledningens absoluta frånvaro känns konstigt... men är bara min känsla och måste absolut inte stämma.

Om du har rätt i dina misstankar, så är ju det som skett i några trådar att trådskaparen förstör sina inledande inlägg med en massa nonsens...ett förskräckligt naivt beteende, det bådar i så fall inte gått i forumets framtid.
Användarvisningsbild
Skogshuggarn

Tack utdelade: 23 gång
Tackad: 80 gånger i 44 inlägg
Luftvapen favorit: FwB 150

Inläggav atte69 11 jul 2025, 11:55

Skogshuggarn skrev:Den tilltänkta administratören figurerar i den här tråden med en månads intervall mellan inläggen, det är med den iakttagelsen jag får funderingar som jag skrev om i mitt tidigare inlägg,

senaste inlog 26/6 , idag är det den 11/7 så tja ? det är ju bara 2 veckor (+ lite )sedan än så länge
atte69

Tack utdelade: 153 gång
Tackad: 151 gånger i 116 inlägg
Luftvapen favorit: HWalther BsAAnschuts

Inläggav Skogshuggarn 11 jul 2025, 12:51

atte69 skrev:
Skogshuggarn skrev:Den tilltänkta administratören figurerar i den här tråden med en månads intervall mellan inläggen, det är med den iakttagelsen jag får funderingar som jag skrev om i mitt tidigare inlägg,

senaste inlog 26/6 , idag är det den 11/7 så tja ? det är ju bara 2 veckor (+ lite )sedan än så länge

Jag skrev, med en månads intervall figurerar i den här tråden.

13/5 och 11/6=ca: 1 månad diff
Användarvisningsbild
Skogshuggarn

Tack utdelade: 23 gång
Tackad: 80 gånger i 44 inlägg
Luftvapen favorit: FwB 150

Inläggav vettedax 11 jul 2025, 12:57

Det har gått så lång tid nu att man börjar geupp.
vettedax

Tack utdelade: 25 gång
Tackad: 294 gånger i 251 inlägg
Luftvapen favorit: fx 2000 HW 98 Diana 100

Inläggav börne 11 jul 2025, 13:30

atte69 skrev:

Oavsett när han var aktiv senast så är ju bristen på information som vi får här det som irriterar.

Även om det dröjer & tar längre tid än tänkt, nämn nåt om det så det stillar undran hos oss forumbesökare.

Sista jag fick veta av förra ägaren när vi senast sms'ade då jag sa till om att forumet låg nere igen var att han då skulle kontakta nya ägaren om det tekniska, så nåt är väl förhoppningsvis på gång.
AA S400 MPR FT/Aeron CZ Stock/Hawke SW 8-32X56
AA Galahad R Carbine/Aztec 5,5-25X50
AA S400F Classic/Aztec 5,5-25X50
AA TX200 HC/Hawke Vantage 6-24X44
HW35E/UTG 3-12X44
FX Dreampup/Element Optics Helix 6-24X50
Tikka T1x 22lr/Element Optics Helix 6-24X50
Användarvisningsbild
börne

Tack utdelade: 2929 gång
Tackad: 6303 gånger i 2492 inlägg
Skytteklubb: Mörrums Skyttegille