Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
vettedax skrev:Här har forumet legat nere några dagar gäller det alla
börne skrev:... vet att Leopold inte ens äger forumet längre & borde inte behöva administrera det, det borde nya ägaren göra!!
Chris skrev:även på tyska CO2 forumet har han tystnad sen i början av juni.... ingen som verkar sakna honom där men man kan ju kolla sista inloggningen där med.
Chris skrev:Leopold borde ju veta hur det står till men han är ju väldigt förtegen i sina yttrande angående detta sen länge
Chris skrev:hans epost och hans klarnamn står ju synbart för alla medlemmar på tyska forumet iaf
börne skrev:Har dragit iväg ett mail till honom, får vi se om han svarar på det eller i tråden då jag bad honom göra det.
vettedax skrev:Vad händer med forumet om ingen tar tag i det?
stängs det ner då liksom å blir oåtkomligt helt.
Chris skrev:hans epost och hans klarnamn står ju synbart för alla medlemmar på tyska forumet iaf
zpiff skrev:Chris skrev:hans epost och hans klarnamn står ju synbart för alla medlemmar på tyska forumet iaf
Skumt, jag får i princip bara träff bara på denna sida nu när jag söker på Luftpangaren :-O
börne skrev:Som ni säkert själva räknat ut då jag inte nämnt nåt har ju inte herr Luftpangarn svarat på mitt mail jag skickade i onsdags så vi ska nog inte hoppas på ett svar eller nånting från honom om jag ska va ärlig.
Även om man är eventuellt skulle vara borta från sin dator har väl dom flesta även mailen i sin mobil idag.
Tempest skrev: har han ångrat sig så löser vi det.
Captain Beefheart skrev:Jag är personligen villig att bidra med en "medlemsavgift" för hjälpa till att finansiera det hela men jag har inte kunskapen att att driva ett forum.
Chris skrev:Captain Beefheart skrev:Jag är personligen villig att bidra med en "medlemsavgift" för hjälpa till att finansiera det hela men jag har inte kunskapen att att driva ett forum.
... samma här
Återgå till Samlarforum Luftvapen (<--1985)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster